VI - Het blad

de waan

Well-known member
Ik zou zeggen dat je het vooral ook niet al te serieus moet nemen. Dom dat Hoogma zich toch heeft laten verleiden tot een uitspraak.
 

Pascallovic

Well-known member
Waren de snacks niet lekker in Almelo en Heerenveen?
Wellicht zaten ze bij de wedstrijd Heracle Almelo - Roda JC. Dan snap ik het sfeerloze gedeelte wel. Een Heerenveen wint de laatste maanden sowieso niet veel thuis, dus ook daar zal je qua sfeer wel iets merken natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe heeft De Kuip gescoord met de lauwe kroketten, de tamme sfeer, het verschrikkelijke voetbal en de goede grasmat?
 

Bonehead

Well-known member
Het schijnt een `waardeloos onderzoek` te zijn aldus de verliezers uit Almelo.

Ik vind het allemaal niet belangrijk. Het is maar een mening van ??n journalist gebaseerd op ??n wedstrijd in periode dat niet alleen het voetbal van een bedroevend niveau was maar ook de resultaten slecht. Maar ook volgens deze journalist mag je daar niks over zeggen omdat Heracles boven verwachting meedraait. Nu heb ik daar schijt en vind ik dat ik seizoen maar matig vermaakt ben. En dat vind ik veel belangrijker dan sfeer. Ik heb alle stadions van Nederland meerdere bezocht behalve Almere City en Achilles en ik vind de sfeer bij Heracles gemiddeld. Maar er zijn dus mensen die wel waarde hechten aan dit "onderzoek". En dan is het jammer dat je hier onderaan eindigt wat dus geen goede reclame.
 

Bonehead

Well-known member
Vermaken dat moeten die 22 poppetjes op het veld doen. Heeft niets met de sfeer in het stadion te maken. Ik kan mij trouwens uitstekend vermaken ongeacht het resultaat.
 

gevegt

Well-known member
Ik me voorstellen dat de sfeer heel anders is als de spelers het publiek vermaken. Tenminste, als je voor het voetbal komt.
 

Bonehead

Well-known member
Hoeft niet per se. Doorgaans is de sfeer beter na gelang het resultaat. Bij de meeste supporters is het resultaat heiliger dan vermakelijk voetbal op de mat. Dat heb ik niet zo. Dit seizoen is het bij Heracles heel vaak niet om aan te gluren. Dat ligt aan het behoudend concept met reactievoetbal. Maar kritiek wordt niet geduld omdat de resultaten boven verwachting zijn. Erg raar.
 

de waan

Well-known member
Ligt het aan mij of is de VI de laatste maanden weer ronduit ruk?

Staat zelden nog iets in dat echt mijn interesse wekt.
 

vakx2.0

Banned
Ik ben weer zo stom geweest om die seizoensgids te kopen. Elk jaar trap ik er weer in. Nooit meer na nu. Nooit meer!
 

Joost

Well-known member
Ik ben weer zo stom geweest om die seizoensgids te kopen. Elk jaar trap ik er weer in. Nooit meer na nu. Nooit meer!

Ik heb ze sinds 1993 en ze staan prominent in de kast. Dat is eigenlijk nog een van de enige redenen om m te kopen.
 

vakx2.0

Banned
Geen publicatie die zo snel is verouderd, als de seizoensgids van VI. Het transfergeweld begint meestal daags nadat het blad in de winkel ligt. :)
 
Bovenaan