VI - Het blad

Joost

Well-known member
Hij word er gelukkig van. Dat is alleen maar mooi maar zo'n hobby komt natuurlijk voort uit een soort van eenzaamheid. Gelukkig voor hem kan hij dat omzetten door iets te doen wat hem onder de mensen brengt. Hoeveel van dat 'soort van mensen' ( klinkt negatief maar zo is het niet bedoeld) zit gewoon niet 24/7 in huis en doet gewoon niets.

Respect voor hem dat hij erop uit trekt en naar kut dorpjes trekt doormiddel van trein en bus. Dan heb je een prima doorzettings vermogen en de wil om wat te doen .

Mooi verwoordt.

Volgens mij heeft hij ook een geestelijk 'aandoening'.
 

SanMark.

Well-known member
Oh ja. Nee, dat valt inderdaad wel mee. 1x per maand denk ik.

Das nog veel. Ik heb denk meer dan 10 jaar in een eerste team gespeeld en volgens mij nooit een vechtpartij meegemaakt.

Als kijker bij mijn club heb ik volgens mij ook nooit meegemaakt dat er gevochten werd.

Wel meegemaakt dat de A's bij ons een keer finaal uit de hand is gelopen (was ik C of B en aan het kijken bij de A's) .

Daarnaast heb ik zelf in een lager team 1 keer echt actief meegedaan aan een vechtpartij, voor de rest wel eens wat opstootjes gezien of bij betrokken geweest maar dat ging niet verder dan even duwen en trekken.
 

SanMark.

Well-known member
Mooi verwoordt.

Volgens mij heeft hij ook een geestelijk 'aandoening'.

Ja als hij nog de uitslagen van 20 jaar terug kan oplepelen met wat voor weer het was en wat de buschauffeur voor das om had. Zou het een prima toevoeging zijn voor dit forum.
 

Joost

Well-known member
Ik kan me ook geen duel herinneren in het amateurvoetbal dat gestaakt is vanwege een vechtpartij, en dan ging ik vroeger ook nog kijken bij een team dat veel 4e en 5e klasse speelde en een paar randfiguren kende.

1 keer werd het gestaakt maar dat te bezopen voor woorden. Een speler gooide een bidon terug richting dug out en de scheidsrechter die er 3 meter vanaf stond voelde zich bedreigd en staakte.
 

SanMark.

Well-known member
Het is toch wel een teringeind naar Leeuwarden vanaf jou toch?

Circa 70 kilometer.

Drenthe hoort nog bij het noorden van het land. Ik woon dan wel weer in het uiterste puntje van Drenthe maar het Oosten is het zeker niet. Oosten is waar de Waan woont. ( Herstel die woont in Apeldoorn.)

Doen we de Groene scout.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb in ??n seizoen met Groene Ster 5 twee knokpartijen gezien, twee keer door onze speler begonnen trouwens. Ik bemoei me daar niet mee, als het niet hoeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor mij begint het oosten zo'n beetje wel bij Amersfoort, terwijl dat toch behoorlijk centraal in Nederland ligt.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb in ??n seizoen met Groene Ster 5 twee knokpartijen gezien, twee keer door onze speler begonnen trouwens. Ik bemoei me daar niet mee, als het niet hoeft.

Ha, Groene Ster. Zorgde voor de jaarlijkse opmerking richting scheids: "Je hebt zeker een groen sterretje, in plaats van een bruine!" Bij ons ook nooit een knokpartij. Zeker niet op de tribune. Wel eens een opstootje op 't veld.
 

ALenstra

Well-known member
De grote stadiontest in de VI van deze week. VI test de stadions in de Eredivisie. De Vijverberg winnaar, Polman Stadion en Abe Lenstra stadion de verliezers.
 
Bovenaan