VI - Het blad

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb meer gevonden:

Tom van Hulsen vertrekt als hoofdredacteur van VI

Omdat met de uitgever en de directie geen overeenstemming gevonden kon worden over de te volgen weg, is in onderling overleg besloten dat Tom van Hulsen een andere wending zal geven aan zijn professionele leven. Van Hulsen: 'VI is een prachtig bedrijf en ik wens iedereen het allerbeste toe.'

Tom van Hulsen trad op 1 augustus 1992 in dienst van Voetbal International en was gedurende ruim 23 jaar in verschillende functies werkzaam voor het bedrijf.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb begrepen dat Tom van Hulsen vertrekt als hoofredacteur van VI. Geen idee of jullie dit al wisten, dus ik denk ik meld het maar even.
 
G

Gast

Guest
Haha. Ik niet, maar dat is een interessante kop. Ben er ook wel benieuwd naar.
 

de waan

Well-known member
Wat een fantastisch stuk in VI over John Panhuijsen die heel Nederland door reist met het openbaar vervoer om alle clubs in Nederland te bezoeken. Doing the 2.416 zeg maar.

Mooie is dat het stuk heel positief en vol waardering is geschreven, terwijl het heel makkelijk is om zo iemand als een zonderlinge mafkees neer te zetten.

EDIT: Ik zie nu pas dat jullie het er elders al over hadden.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Wat een mafkees.

De beste man woont bij zijn vader van 86 en uit deze tripjes haalt hij zijn geluk.

Indirect vind ik het wel een zieligheid uitstralen van een soort van eenzaamheid waar de beste man in zit. ( tenminste dat gevoel krijg ik)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zit inderdaad niet helemaal goed. Als hij verder er niemand kwaad mee doet is het verder natuurlijk prima.
 

SanMark.

Well-known member
Dat zit inderdaad niet helemaal goed. Als hij verder er niemand kwaad mee doet is het verder natuurlijk prima.

Hij word er gelukkig van. Dat is alleen maar mooi maar zo'n hobby komt natuurlijk voort uit een soort van eenzaamheid. Gelukkig voor hem kan hij dat omzetten door iets te doen wat hem onder de mensen brengt. Hoeveel van dat 'soort van mensen' ( klinkt negatief maar zo is het niet bedoeld) zit gewoon niet 24/7 in huis en doet gewoon niets.

Respect voor hem dat hij erop uit trekt en naar kut dorpjes trekt doormiddel van trein en bus. Dan heb je een prima doorzettings vermogen en de wil om wat te doen .
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is het mooie aan voetbal. Men komt hun huis uit en ontmoet mensen. Het hardloopwereldje der amateurs is ook wel mooi. Zie je ook allerlei mensen met verschillende achtergronden uit verschillende woonplaatsen met elkaar omgaan. Zitten de vreemdste snuiters tussen, maar iedereen wordt opgenomen in het wereldje.
 

zwammy

Well-known member
En maar ??n knokpartij dus hij zoekt het nog goed uit. Want hier in de regio is het elke week wel een keer raak.
 
Bovenaan