VI - Het blad

Joost

Well-known member
De cover van de nieuwste VI doet mij aan 1995 denken.

CvDbwTwWEAAH0NE.jpg
 

Joost

Well-known member
Nee. Wellicht de periode 61-65 waarin Ajax in 124 duels 41 keer verloor.

Daarna werden ze wel 3 keer op rij kampioen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb nog steeds een abonnement bij de VI, maar merk wel dat ik deze steeds minder lees. Het is meer uit luiheid dat ik mijn abonnement niet stop zet, plus zo nu en dan vind ik het prettiger om het blad te pakken dan online de Premium stukken te lezen.

Wel heb ik het gevoel dat men de laatste jaren de Eredivisie meer op de voorgrond zet, waar begin deze eeuw nog veel meer aandacht was voor buitenlands voetbal. Nu merk ik vaak dat er vooral verhaald wordt over de 'ons-kent-ons'-Eredivisie met zijn poldervoetballers. De naam van het blad mag ook best veranderd worden, want zo'n internationale blik heeft het niet meer. Ook stuitend hoe vaak er foutjes worden gemaakt als het blikveld ook maar iets over de grens gaat.
 

Makanaky

Well-known member
Zo is het helaas ook met de nieuwsmedia gesteld: overal hetzelfde campingnieuws over horrorclowns en bangalijsten.
 

TeeZee

Active member
VI moet bezuinigen en schopt er wat mensen uit. Dat was eerder deze week in het nieuws.
Enig idee wie d'r uit geflikkerd zijn?

Ook ik vind het blad dit jaar flink achteruit gehold. Te veel gesponsorde liflafjes. Sociaal Voetbal is gericht op de leeftijdscategorie die ?berhaupt geen tijdschriften meer leest. Dit blad bestaat geen 10 jaar meer.
 

Joost

Well-known member
Enig idee wie d'r uit geflikkerd zijn?

Ook ik vind het blad dit jaar flink achteruit gehold. Te veel gesponsorde liflafjes. Sociaal Voetbal is gericht op de leeftijdscategorie die ?berhaupt geen tijdschriften meer leest. Dit blad bestaat geen 10 jaar meer.

Geen idee, waarschijnlijk vooral bureaupersoneel.

Ik keek vroeger de inhoudsopgave om te zien of er iets in stond, zelfs dat doe ik niet meer wekelijks.
 

Unregistere

Well-known member
Zo, terug in de tijd dus. Begin jaren negentig hebben ze dat ook al eens gedaan, toen de Serie A d? competitie van Europa was en er best veel Nederlanders speelden. Die heb ik denk ik nog wel ergens liggen.

Grappig dat ze Itali? kiezen, waar Duitsland wellicht logischer was op dit moment.
 
Bovenaan