Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Wat is daar te doen? Een grensplaatsje van niets.

Beroemd om zijn kasteel bovenop een rotsformatie en dat een paar kilometer over de grens. Best wel de moeite waard om daar een kijkje te nemen.

Nordhorn heeft een dierentuin. Kost maar een paar centen en best leuk voor een paar uurtjes. Je hebt er vooral dieren die in Noord Duitsland voorkomen.
 
Laatst bewerkt:

Wigboldus

Well-known member
Bad Bentheim heeft inderdaad best een mooi kasteel met een leuk uitzicht. Mooie omgeving daar ook wel. Wat verderop heb je ook Tecklenburg. Ook best leuk om even rond te lopen.

EDIT. Zit wel 50km tussen.
 

de waan

Well-known member
En Noordoost Twente is ook best de moeite waard qua natuurschoon en Ootmarsum is een mooi en kneuterig stadje.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dank allen. Ootmarsum ben ik een jaar of wat terug geweest, leuk maar nou niet om weer rond te dolen.
Denk dat ik maar ff Nordhorn in loop, de kleine kip vindt het al spannend genoeg om een keer naar het buitenland te gaan dus we zien het wel.
 

De Wolf

Well-known member
Centrum is niet veel te beleven. Uurtje heb je het ook wel gehad. Terrasje pakken en een stuk gebak of biertje pakken is wel een aanrader.
 

Mario

Well-known member
Afgelopen weekend verbleven in Volendam en Marken. Op zich wel eens leuk om te doen, al is Volendam ook buiten het zomerseizoen 1 groot commercieel gebeuren. Wat dat betreft vond ik Marken een stuk prettiger vertoeven, omdat je daar ook nog een stukje natuur kan meepakken. De laatste keer dat ik in Volendam ben geweest was ik een jaar of 5. Ik denk wel dat ik de komende 40 jaar weer vooruit kan :D
 

De Wolf

Well-known member
Een keer in Volendam geweest en nooit weer. Behalve slechte muziek is het een commercieel gedrocht en stoppen ze palingen in de magnetron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan