UEFA Nations League

JMD

Well-known member
Beslissingen die al gevallen zijn:
Divisie A:
Degradatie: Engeland

Divisie B:
Promotie: Israël, Bosnië Herzegovina
Degradatie: Rusland (reglementair)

Divisie C:
Promotie: Turkije, Griekenland, Kazachstan, Georgië
Naar playoffs degradatie: Litouwen, Wit Rusland, Gibraltar

Divisie D:
Promotie: Estland
 

JMD

Well-known member
Zuid-Amerika erbij mag wat mij betreft. Je moet de Nations League niet overschatten. Natuurlijk is het nu een echte competitie maar uiteindelijk blijven het toch veredelde oefenwedstrijden. Hoe meer tegenstand hoe beter.
O zeker. En als het precies 64 landen worden heb je steeds ook 4 groepen van 4. Maar helaas komen we uit op 65, tenzij Rusland voor eeuwig geschorst wordt...
Maar goed, dan maak je met 65 maar 1 groep van 5 in de D-divisie.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik was gisteren bij Schotland - Ierland. Het was stijf uitverkocht, de sfeer was absoluut fantastisch aan beide kanten. Uiteindelijk won Schotland over de hele wedstrijd gezien terecht. Het is dus erg goed mogelijk dat Schotland naar de A divisie promoveert juist op het moment dat Engeland eruit degradeert.
 

Maasveld

Well-known member
Als groot liefhebber van slecht voetbal ben ik zojuist bij Luxemburg-Litouwen geweest. Die Gerson Rodrigues is daar wel echt het mannetje. Als het had gekund zou hij nog de corner nemen en 'm zelf inkoppen. Wel mooi dat ie vlak voor tijd de enige geldige treffer maakte.

Verder best een leuk stadionnetje, dat vorig jaar overigens pas geopend is. Qua sfeer kon het zo een Regionalliga wedstrijd zijn. 90 minuten lang zang en verder ook vrij fanatiek reageren op wat op het veld gebeurde. Al met al best een prima avondje.
 

JMD

Well-known member
Beslissingen die al gevallen zijn:
Divisie A:
Naar finals: Nederland, Kroatië
Degradatie: Engeland, Oostenrijk, Wales

Divisie B:
Promotie: Israël, Bosnië Herzegovina
Degradatie: Rusland (reglementair)

Divisie C:
Promotie: Turkije, Griekenland, Kazachstan, Georgië
Naar playoffs degradatie: Litouwen, Wit Rusland, Gibraltar

Divisie D:
Promotie: Estland, Letland
 

JMD

Well-known member
Italië op 0-1 in Hongarije, de Azzurri moeten winnen om zich te plaatsen voor de Nations League finale, anders gaan de Hongaren
 

erka

Well-known member
Wat ik me dan afvraag he. Maguire schopt die Duitser gewoon omver, regelrechte penal. Makkelie ziet het niet terwijl hij er bovenop staat, moet naar de TV en heeft dan ongeveer 1 sec nodig om alsnog een penal te geven. Hoe kan hij dat dan eerst niet zien?

0-1 trouwens.
 
Bovenaan