Bizar gewoon0-4 op Molineux
Heb jij beelden gezien?Bizar gewoon
Ze moesten even een vlekje wegwerken.5-1 voor Duitsland tegen angstgegner Italië.
Nee, ik heb Wales - Nederland gekeken.Heb jij beelden gezien?
Mocht het in Nederland gehouden worden dan zijn mogelijk De Kuip en De Grolsch Veste de stadions.Wales, Nederland, Belgie en Polen hebben zich kandidaat gesteld om de finaleronde te organiseren die volgend jaar juni is.
Dat zijn eigenlijk de enige 2 opties, omdat de ArenA en het Philips Stadion al bezet zijn in die periode.Mocht het in Nederland gehouden worden dan zijn mogelijk De Kuip en De Grolsch Veste de stadions.
Philips vanwege Guus Meeuwis? En de Toppers in de ArenA of komt Mick Jagger voor zijn zoveelste afscheidstoernee langs, gaat een avond aan drank, drugs en vrouwen en zegt dan vervolgens dat hij corona heeft?Dat zijn eigenlijk de enige 2 opties, omdat de ArenA en het Philips Stadion al bezet zijn in die periode.
Ik weet niet wat er precies gepland staat, ik las van de week alleen dat ze al bezet zijn.Philips vanwege Guus Meeuwis? En de Toppers in de ArenA of komt Mick Jagger voor zijn zoveelste afscheidstoernee langs, gaat een avond aan drank, drugs en vrouwen en zegt dan vervolgens dat hij corona heeft?
Engeland is gedegradeerd naar Divisie B nadat ze met 1-0 verloren bij Italië. Hongarijë won van Duitsland staat knap bovenaan in die groep met 10 uit 5.