UEFA Nations League

JMD

Well-known member
Sowieso idioot dat een VAR niet een rode kaart wegens 2x geel mag herroepen. Want stel dat Turpin hier direct rood had gegeven dan had het wel teruggedraaid mogen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die VAR regels deugen niet en voor zover ze wel deugen handelt men enorm inconsequent.
 

JMD

Well-known member
Dat zijn eigenlijk de enige 2 opties, omdat de ArenA en het Philips Stadion al bezet zijn in die periode.
Philips vanwege Guus Meeuwis? En de Toppers in de ArenA of komt Mick Jagger voor zijn zoveelste afscheidstoernee langs, gaat een avond aan drank, drugs en vrouwen en zegt dan vervolgens dat hij corona heeft? :p
 

Forza AZ

Well-known member
Philips vanwege Guus Meeuwis? En de Toppers in de ArenA of komt Mick Jagger voor zijn zoveelste afscheidstoernee langs, gaat een avond aan drank, drugs en vrouwen en zegt dan vervolgens dat hij corona heeft? :p
Ik weet niet wat er precies gepland staat, ik las van de week alleen dat ze al bezet zijn.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Engeland is gedegradeerd naar Divisie B nadat ze met 1-0 verloren bij Italië. Hongarijë won van Duitsland staat knap bovenaan in die groep met 10 uit 5.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou gaan voor 8 poules van 3. Nummers 1 plaatsen zich voor de finaleronde, aangevuld met de 7 beste nummers 2. Finale ronde lekker in de VS om nieuwe markten aan te boren en vanzelfsprekend mogen zij ook meedoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan