UEFA Nations League

U.G.

Well-known member
Wel jammer dat dit selectie onder commando staat van Fernando Santos. Ik weet niet of het komt door het stadion van Sporting, óf dat ze een keer niet dat pyjama-tenue droegen maar in ieder geval met zóveel talent ga je ooit vanzelf wel een keertje voetballen. Silva, Guedes en vooral Cancelo waren absurd goed.

Hopen dat meneer de ingenieur op het WK niet een extra verdedigende middenvelder erbij verzint. En Felix en Sanches kunnen/moeten er nog bij. Eeuwig zonde dat Fernando Santos nog steeds bepaalt.
 

gevegt

Well-known member
Het mooiste doelpunt in deze liga is gemaakt door Andorra en zal tot in de eeuwigheid blijven staan.
Dat lijkt mij genoeg reden voor gloryhunters om fan van dit topland te worden.
Welkom Jamel en de waan!
 

Batigoal

Well-known member
Echt een geweldige goal inderdaad.
Ff melden dat ik voor het eerst sinds jaren weer een mooie Portugal heb gezien, ik heb echt zitten genieten van al het talent.
Dat kan ik me voorstellen. Het is toch weer een prachtig team qua namen. Als ze ook goed gaan voetballen zijn ze gewoon één van de kanshebbers voor de wereldtitel. Ze behoren wat mij betreft bij de landen die in de breedte echt wat te kiezen hebben. Alleen centraal achterin is het nog wat dunnetjes als er iemand wegvalt, nietwaar @U.G.?

Onthouden we trouwen allemaal de naam Gnonto? Die is in korte tijd bekend geworden bij het grote publiek en zal wel een mooie transfer maken deze zomer.
 

U.G.

Well-known member
Echt een geweldige goal inderdaad.

Dat kan ik me voorstellen. Het is toch weer een prachtig team qua namen. Als ze ook goed gaan voetballen zijn ze gewoon één van de kanshebbers voor de wereldtitel. Ze behoren wat mij betreft bij de landen die in de breedte echt wat te kiezen hebben. Alleen centraal achterin is het nog wat dunnetjes als er iemand wegvalt, nietwaar @U.G.?
Dat komt omdat deze coach lang is blijven hangen aan bijv. Fonte of Neto. Dat schuiven met Danilo nu had hij drie jaar geleden al kunnen doen. Ruben Dias doet nu dus niet mee en Danilo vervangt hem. Dat pakt goed uit. En verder heb je natuurlijk David Carmo nog, 1 van Europa’s grootste verdedigende talenten waar Santos binnenkort gewoon niet om heen kan.
 

U.G.

Well-known member
Het zit die Zwitsers niet mee, afgelopen wedstrijd tegen Spanje stond onder leiding van Gözübüyük. Of hebben ze nu de scheidsrechter mee?

Nee hoor die scheids kon net zo goed een rood shirtje aandoen en meevoetballen met ze, met het fluitje in de mond. Ik hou wel van duidelijkheid. Hij is ff op z’n plek gezet door de var, dus nu ie wat neutraler.

Santos heeft de boel weer eens omgegooid, altijd goed voor de automatismen. Vitinha en Otavio op het middenveld. Goeie voetballers, maar het is ff zoeken nog.
 

Raul

Well-known member
Ik ben weer aan het genieten van Gavi. Een aantal minuten geleden binnengekomen voor Soler. Het publiek scandeert zelfs zijn naam.
 

U.G.

Well-known member
En ben je Sarabia ook al een beetje meer gaan waarderen ( vandaag gescoord, vorige keer de winnende gescoord, tegen ons een assist), of mag dat nog niet van de kranten 😁
 

Raul

Well-known member
Nee, helaas was Asensio de man of the match. En ja, volgens de kranten ook. Ik vrees dat Sarabia alleen het lieverdje van Enrique gaat blijven 😹. Heb je die goal trouwens gezien? Die had jij nog kunnen scoren.
 

U.G.

Well-known member
Met 20 schoten waarvan 8 op doel tegenover 1 efficiënte van Zwitserland ( nee ik lieg, 2 schoten op doel door hun ) heeft Portugal met 1-0 verloren uiteindelijk. Speelden niet echt gelukkig vandaag, die laatste pass vooral. Maar dit hoor je wel te winnen, no excuses.
 

U.G.

Well-known member
Nee, helaas was Asensio de man of the match. En ja, volgens de kranten ook. Ik vrees dat Sarabia alleen het lieverdje van Enrique gaat blijven 😹
Hij blijft wel leveren, da’s het enige wat moeilijk te ontkennen is. Dus get used to him.
 
  • Wow
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Hij blijft wel leveren, da’s het enige wat moeilijk te ontkennen is. Dus get used to him.
Ha. Heb je de wedstrijd wel gezien, hermano?

Speciaal voor UG: (Weer een bevestiging van mijn inzicht ;))
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Speelde 18 minuten en een goal gescoord die jij nog had gemaakt. Nee, Asensio was magistraal. Sarabia was onopvallend.

Dus hij scoorde binnen 18 minuten nu, na de winnende van vorige keer en de assist tegen ons. Nog beter dus 😁 echt goed bezig 🙏🏼
 
  • Wow
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Dus hij scoorde binnen 18 minuten nu, na de winnende van vorige keer en de assist tegen ons. Nog beter dus 😁 echt goed bezig 🙏🏼
Ja, het schijnt dat hij verhuurt was aan Sporting en het schijnt dat iemand hier op het forum een Sporting fan is. 😹 Of wacht, vind je hem zo goed, omdat ik hem middelmatig vind. Is dat het? 😸
 
Bovenaan