UEFA Nations League

U.G.

Well-known member
Waar heb jij het eigenlijk over ? Het is de enige speler die ik regelmatig zie spelen van Spanje. Een elftal die ik vrij grijs vond tegen ons, maar dat ff terzijde…en ik vond hem best wel dragende speler, dit in tegenstelling tot wat jij eerder verkondigde, daarom mijn verbazing die ik uitsprak. Nada mss, maar jij mag er van bakken wat je wilt.
 

Raul

Well-known member
Met 20 schoten waarvan 8 op doel tegenover 1 efficiënte van Zwitserland ( nee ik lieg, 2 schoten op doel door hun ) heeft Portugal met 1-0 verloren uiteindelijk. Speelden niet echt gelukkig vandaag, die laatste pass vooral. Maar dit hoor je wel te winnen, no excuses.
Hm. 12 niet op goal. Ronaldo deed zeker niet mee.
 

Raul

Well-known member
Waar heb jij het eigenlijk over ? Het is de enige speler die ik regelmatig zie spelen van Spanje. Een elftal die ik vrij grijs vond tegen ons, maar dat ff terzijde…en ik vond hem best wel dragende speler, dit in tegenstelling tot wat jij eerder verkondigde, daarom mijn verbazing die ik uitsprak. Nada mss, maar jij mag er van bakken wat je wilt.
Dragende speler? Dit klinkt al helemaal bizar, als ik je woorden zo interpreteer.
 

Raul

Well-known member
Tja wij hebben helaas geen magistrale Asensio’s lopen.
Nu je het zegt. Het viel mij echt op hoe gruwelijk hij speelde vandaag. Als vanouds. Nee, ik snap dat je jaloers bent op onze selectie, zou ik ook zijn.
 

U.G.

Well-known member
Dragende speler? Dit klinkt al helemaal bizar, als ik je woorden zo interpreteer.

Bom, we waren eerder op ditzelfde punt. Ik ga ff m’n pasta opwarmen nu en ff nog wat Portugees gelul op tv aanhoren en ik wens je een fijne nachtrust toe.
 

Raul

Well-known member
Jullie 😁 ja ik stik echt van de jaloezie.
Ja, niet dan? Je wil Sarabia zo graag de hemel in prijzen en je wil meerdere Asensio’s in het team hebben. Wie vind je nog meer geweldig? Riekt naar jaloezie hermano 😹. Maar het is oké hermano. Ik snap het allemaal wel. Ik ga even de kranten weer af, heerlijk als de kenners het met mij eens zijn. Goed voor mijn ego 😹
 

U.G.

Well-known member
Ja, niet dan? Je wil Sarabia zo graag de hemel in prijzen en je wil meerdere Asensio’s in het team hebben. Wie vind je nog meer geweldig? Riekt naar jaloezie hermano 😹. Maar het is oké hermano. Ik snap het allemaal wel. Ik ga even de kranten weer af, heerlijk als de kenners het met mij eens zijn. Goed voor mijn ego 😹

Je kan beter gaan slapen jij, je bent niet helemaal helder meer.

Maar iig tot de volgende keer thuis in Portugal 👊🏼😊 ben bang dat we tortilla’s van jullie gaan maken. Op praktisch iedere positie een betere speler. Don’t hate players bro 😁 Abraço
 

Raul

Well-known member
Je kan beter gaan slapen jij, je bent niet helemaal helder meer.

Maar iig tot de volgende keer thuis in Portugal 👊🏼😊 ben bang dat we tortilla’s van jullie gaan maken. Op praktisch iedere positie een betere speler. Don’t hate players bro 😁 Abraço
Nee, helder als bier man. Ik lees echt letterlijk alle Spaanse kranten, doe ik bijna altijd. Vooral na een wedstrijd van de Spaanse selectie.

Dat gaan wij nog weleens zien. Ik moet toegeven dat Portugal zeker sterk is hoor. Alleen die Santos aan het roer, ik weet het niet allemaal.
 

U.G.

Well-known member
Nee, helder als bier man. Ik lees echt letterlijk alle Spaanse kranten, doe ik bijna altijd. Vooral na een wedstrijd van de Spaanse selectie.

Dat gaan wij nog weleens zien. Ik moet toegeven dat Portugal zeker sterk is hoor. Alleen die Santos aan het roer, ik weet het niet allemaal.

Geef ons Enrique en jullie krijgen Santos van ons, die ruil wil ik wel maken 😁

Just fucking around bro 👊😁

Buenas noches, eu vou dormir.
 

Raul

Well-known member
Geef ons Enrique en jullie krijgen Santos van ons, die ruil wil ik wel maken 😁

Just fucking around bro 👊😁

Buenas noches, eu vou dormir.
Nee, Enrique was als speler geweldig en nu als coach nog beter eigenlijk. De jongsten kijken zo naar hem op. Verder was Koke voor het eerst capitan en hij deed dat met verve. Dit komt allemaal door Enrique’s manier van coachen. Langzaamaan spelers groot maken. Enfin, Santos zou hier no way passen. Echt te ouderwets, sorry ;).
 
Bovenaan