UEFA Nations League

JMD

Well-known member
De planning is met 4 rondes echt onhandig, maar ik vind het toch wel mooi die Nations League in deze vorm. Liever dit dan die vriendschappelijke potjes.
 

Mario

Well-known member
Engeland verliest in en tegen Hongarije.

Interessante groep is dat met ook Duitsland en Italië.
 

Raul

Well-known member
De planning is met 4 rondes echt onhandig, maar ik vind het toch wel mooi die Nations League in deze vorm. Liever dit dan die vriendschappelijke potjes.
Echt mee eens. Sommige wedstrijden zijn niet om aan te gluren, maar toch kijk ik dan weer.
 

U.G.

Well-known member
Ff melden dat ik voor het eerst sinds jaren weer een mooie Portugal heb gezien, ik heb echt zitten genieten van al het talent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Makanaky

Well-known member
Leuke finale straks om eens en voor al uit te maken wie de boeken in zal gaan als allerbeste.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Raul

Well-known member
Ff melden dat ik voor het eerst sinds jaren weer een mooie Portugal heb gezien, ik heb echt zitten genieten van al het talent.
Leuk, ik heb stukken gezien en ik heb ook genoten.

Ik heb dan ook genoten van Gavi, wat een speler. Dit klinkt weer raar, ik was Pedri door dit ventje helemaal vergeten. Hoe slecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Leuk, ik heb stukken gezien en ik heb ook genoten.

Ik heb dan ook genoten van Gavi, wat een speler. Dit klinkt weer raar, ik was Pedri door dit ventje helemaal vergeten. Hoe slecht.

Ja dat weet ik nu wel, dat je geniet van Gavi 😄

Niks ten nadele van de jongen, ken de speler verder niet maar is het niet een te zware hype. Hij is pas 17,..easy.

Dit is het Portugal wat ik wil zien. De wisselwerking Leão, Mendes en Ronaldo en aan de andere kant de Cityboys. En eindelijk een decent Bruno. Aangezien Zwitserland geen zuivere kattenpis is, ben ik dik te tevreden met deze vertoning.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ja dat weet ik nu wel, dat je geniet van Gavi 😄

Niks ten nadele van de jongen, ken de speler verder niet maar is het niet een te zware hype. Hij is pas 17,..easy.

Dit is het Portugal wat ik wil zien. De wisselwerking Leão, Mendes en Ronaldo en aan de andere kant de Cityboys. En eindelijk een decent Bruno. Aangezien Zwitserland geen zuivere kattenpis is, ben ik dik te tevreden met deze vertoning.
Ha, ik wist dat je zo ging reageren ;).

Nee, inderdaad van Portugal, echt mooi om te zien. Wat vind je eigenlijk van die Neves? Ik vind hem bij Wolves altijd redelijk dominant spelen, maar of hij bij een topclub zou kunnen spelen, weet ik niet zo goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Het is zeker geen top of the bill, ik heb moeite met z’n traagheid ; iets waar voorheen Paulo Sousa of nu William Carvalho ook mee kamp(t)en maar die compenseren dat met baksterkte en inzicht. Deze gozer heeft wel een trap, maar nee, ik zie liever Palhinha, Sanches op die plek. Veel dynamischer en kunnen de oversteek maken. Of William.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul
Bovenaan