UEFA Nations League

U.G.

Well-known member
De nieuwe Ronaldo staat in de basis van Portugal: Leão. :eek:

Het is ‘m gegund, maar er stond wat druk op die jongen, steeds net niet. Verder hadden de City-boys er blijkbaar niet veel zin. En Bruno heb ik sowieso zelden op een goeie wedstrijd betrapt voor Portugal. Blijf anders met z’n drieën of vieren gewoon lekker in Manchester zitten. Tweede helft wel een sterke Portugal.

Eén ding ; jij zei dat Sarabia niet thuishoort bij Spanje. Wie houdt ie uit de basis dan ? Echt bijna alle Spaanse dreiging komt bij hem vandaan.
 

Raul

Well-known member
Het is ‘m gegund, maar er stond wat druk op die jongen, steeds net niet. Verder hadden de City-boys er blijkbaar niet veel zin. En Bruno heb ik sowieso zelden op een goeie wedstrijd betrapt voor Portugal. Blijf anders met z’n drieën of vieren gewoon lekker in Manchester zitten. Tweede helft wel een sterke Portugal.

Eén ding ; jij zei dat Sarabia niet thuishoort bij Spanje. Wie houdt ie uit de basis dan ? Echt bijna alle Spaanse dreiging komt bij hem vandaan.
Ja, ik vind hem de speler met de minste kwaliteit. Vond jij hem dreigend? Twijfel. Ik vrees dat ik een andere wedstrijd heb gezien. Sterke pass op Morata, maar dreigend vond ik hem niet. Morata is in mijn ogen ook een twijfelgeval, maar voorin hebben we het niet zo breed. We hebben nog een Raúl de Tomas, maar die is nog bij lange na geen topper. Verder hebben we het geweldige talent van Torres, maar echt geen spits en vandaag oververmoeid. Ik heb daarentegen genoten van de strijd van Gavi, een jongen die het team ‘droeg’ vandaag. Overal betrokken, ligt vaak op de grond, maar wat wil je met zo’n lichtgewicht. Nee, Gavi was de man.
 

U.G.

Well-known member
Let’s agree to disagree dan ; z’n schot in de korte hoek vergeten nadat ie zich had losgemaakt van guerreiro, vrije trap net over de kruising, die kopbal op open doel had er wel ingenomen. Voor de rest gewoon een dynamo. Nee op basis van deze wedstrijd verdient ie wel veel meer credits.

Af en toe wel leuke duels, soms ook wel lekker smerig, maar verre van een intense wedstrijd. Het lange seizoen zit er dan ook op.
 

Raul

Well-known member
Ok. Gewoon een wedstrijd gespeeld dan maar ;).

Ik vond Spanje maar matig hoor. Maar ja, het was inderdaad een lang seizoen.

Hoe is je Spaans tegenwoordig? Dit komt van een Spaanse krant.

Sarabia: Le costó encontrar sus virtudes, pero cuando lo hizo fue para asistir a Morata. Los números del jugador del Sporting siguen siendo de primerísimo nivel. En la segunda parte cambió de banda y tras una acción suya pudo marcar Jordi Alba. Lo dicho: en un partido discreto, una asistencia de gol

Gavi: El mejor jugador del partido, justificando su titularidad una vez más. Acción fantástica en el 1-0: anticipación, conducción y gran pase a Sarabia. Antes del gol ya había tenido la primera ocasión con un disparo desde la frontal. Y después del tanto asistió a Soler tras una gran jugada. Desatado. Se atrevió hasta a chocar con Pepe. Si sigue a este nivel, Luis Enrique tiene un bendito problema para el Mundial: de entre Gavi, Koke o Carlos Soler sólo puede jugar uno. Nada más irse empató Portugal. ¿Casualidad?
 

U.G.

Well-known member
M’n Spaans is doable ☺️ En sinds wanneer heb ik een krant nodig om mij te vertellen wat ik net zelf gezien heb. Een assist, en nog eentje bijna. En verder genoeg dreiging ,je speelt tegen Pepe he, tuurlijk moet je eerst ff op gang komen 😁
 

Raul

Well-known member
M’n Spaans is doable ☺️ En sinds wanneer heb ik een krant nodig om mij te vertellen wat ik net zelf gezien heb. Een assist, en nog eentje bijna. En verder genoeg dreiging ,je speelt tegen Pepe he, tuurlijk moet je eerst ff op gang komen 😁
Ok bro. De krant was meer een bevestiging van wat ik zei, maar het is ok.

Tsja Pepe. Peligroso. 😂
 

U.G.

Well-known member
Ja toch, en daarmee basta o ‘burenruzie’, Spanjaarden en Portugezen gaan doorgaans goed samen, voor oorlogen moet je eeuwen terug…ik snap dat uitfluiten tijdens het volkslied dus niet zo, what did I miss 😂

Verder wordt het eens tijd dat al die mooie namen bij ons collectief wat beter ( veel beter ) voor de dag gaan komen.
 

Raul

Well-known member
Wij gaan goed samen? Wishful thinking 😂😂. Zonder gein, af en toe gaat het nog wel ;). Maar ja, uitfluiten schijnt tegenwoordig iets te zijn. Ik hecht daar niet veel waarde aan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Andorra live op de Nederlandse tv, eindelijk! Wel 1-0 achter tegen Bijnarusland.

Die lange uit Leeuwarden scoorde
 

Mario

Well-known member
Mag dat Bijnarusland dan gewoon spelen. Ik denk gewoon een regelmentaire 3-0 voor Andorra.
 

Abubakari

Well-known member
Is ook wel pure pech dat je Uldrikis tegenkomt natuurlijk. Maar ik verwacht dat onze jongens er nog wel een 1-2 zege uit slepen.
 
Bovenaan