D1: Letland, Andorra, Moldavië/Kazachstan, Liechtenstein
D2: Malta, Estland/Cyprus, San Marino
Maar één van deze landen gaat dus naar het EK?
Was Seedorfs beste interland.O ja, penalty vlak voor tijd. Ik herinner me vooral de mooiste goal van Seedorf voor Oranje ooit, en de goal van Bergkamp die ineens vogelvrij stond omdat de verdediging van België verkeerd 'stapte'
Nee, er is nog niet zeker hoe de Nations League deel gaat uitmaken van de EK-kwalificatie. Sowieso moet het hoe en wat van de EK-kwalificatie nog bepaald worden.D1: Letland, Andorra, Moldavië/Kazachstan, Liechtenstein
Nee, volgens mij was dat 1 week later, interland was op 14-12, dus de vakantie startte 21-12. Kerstvakantie in NL start altijd op de zaterdag die tussen de 19e en 25e valt....Was Seedorfs beste interland.
Wat ik me ook herinner, is dat we de week erna al kerstvakantie hadden. Vreemde datum voor interlands.
Datum | Aftrap | Wedstrijd | Locatie |
---|---|---|---|
Vrijdag 3 juni 2022 | 20.45 uur | België - Nederland | nog niet bekend |
Maandag 6 juni 2022 | 20.45 uur | Wales - Nederland | nog niet bekend |
Vrijdag 10 juni 2022 | 20.45 uur | Nederland - Polen | nog niet bekend |
Maandag 13 juni 2022 | 20.45 uur | Nederland - Wales | nog niet bekend |
Donderdag 22 september 2022 | 20.45 uur | Polen - Nederland | nog niet bekend |
Zondag 25 september 2022 | 20.45 uur | Nederland - België | nog niet bekend |
Week erna zeg ik dan ook.Nee, volgens mij was dat 1 week later, interland was op 14-12, dus de vakantie startte 21-12. Kerstvakantie in NL start altijd op de zaterdag die tussen de 19e en 25e valt....
Want de laatste zaterdag van die kerstvakantie was 4 januari 1997, de Elfstedentocht.
In die tijd mochten de bonden volgens mij zelf grotendeels nog bepalen wanneer de interlands gespeeld werden.
De week erna was voor mij direct de maandag erna geweest...Allemaal in Quito of La Paz, op 3.000 m hoogte had leuker geweest
Week erna zeg ik dan ook.
Dat heeft men als plan ja...Na deze editie wordt de Europese Nations League uitgebreid met de 10 landen van de COMNEBOL.
Helaas zullen wel alle duels in Europa plaatsvinden.
Heel simpel, we sluiten Portugal uit.Dat heeft men als plan ja...
Kan me ook wel voorstellen, want als CONMEBOL ben je wel klaar met die continue onderlinge potjes.
Vraag me alleen wel af hoe ze die 10 landen erbij gaan doen. Er is in principe nog ruimte voor 9 ploegen (dan maak je de D-divisie ook vol)...
Dat heeft men als plan ja...
Kan me ook wel voorstellen, want als CONMEBOL ben je wel klaar met die continue onderlinge potjes.
Vraag me alleen wel af hoe ze die 10 landen erbij gaan doen. Er is in principe nog ruimte voor 9 ploegen (dan maak je de D-divisie ook vol)...
De vraag is dan of het volledig ten koste gaat van Europese landen in die divisies, of dat de divisies uit meer landen gaan bestaan.6 uit de COMNEBOL worden toegevoegd aan A, 4 aan B.
Waar zie jij dat staan? Ik zie alleen dat men bezig is ermee.6 uit de COMNEBOL worden toegevoegd aan A, 4 aan B.
Als Andorra zich nu niet kwalificeert moeten ze die bondscoach per direct ontslaan.D1: Letland, Andorra, Moldavië/Kazachstan, Liechtenstein
Ze worden toegevoegd, dus extra.De vraag is dan of het volledig ten koste gaat van Europese landen in die divisies, of dat de divisies uit meer landen gaan bestaan.