Mario
Well-known member
Leuke oefenpotjes tegen landen die niet naar het WK gaan 👍Italië, Polen en Hongarije. Allemaal EU landen waar we op mopperen.
Leuke oefenpotjes tegen landen die niet naar het WK gaan 👍Italië, Polen en Hongarije. Allemaal EU landen waar we op mopperen.
Alleen van Hongarije weten we het zeker.Leuke oefenpotjes tegen landen die niet naar het WK gaan 👍
Prima landen waar ik zeker niet op mopper.Polen en Hongarije. Allemaal EU landen waar we op mopperen.
Juist, gewoon een Europese FruitschaalLeuk hoor eindelijk officieel tegen de Rode Duivels. Tenzij we verliezen, dan noemen we het gewoon een oefentoernooi.
Leuk hoor eindelijk officieel tegen de Rode Duivels. Tenzij we verliezen, dan noemen we het gewoon een oefentoernooi.
Maar als we winnen lachen we ze keihard uit natuurlijk. Al doen we het officieel nooit zo goed tegen de Belgen (1985, 1994, 1998)Juist, gewoon een Europese Fruitschaal
In de WK-kwalificatie voor 1998 speelden we ze alle kanten op. Die wedstrijd in Brussel was echt fantastisch toen. Het is dat Nederland het op een gegeven moment wel goed vond, anders was dat echt 0-7 geworden.Maar als we winnen lachen we ze keihard uit natuurlijk. Al doen we het officieel nooit zo goed tegen de Belgen (1985, 1994, 1998)
O ja, penalty vlak voor tijd. Ik herinner me vooral de mooiste goal van Seedorf voor Oranje ooit, en de goal van Bergkamp die ineens vogelvrij stond omdat de verdediging van België verkeerd 'stapte'