Tweede Kamerverkiezingen 2025 (29 oktober)

Op welke partij ga jij stemmen?

• PVV

Stemmen: 0 0,0%
  • GL-PvdA

Stemmen: 4 19,0%
  • VVD

Stemmen: 1 4,8%
  • NSC

• D66

Stemmen: 2 9,5%
  • BBB

• CDA

Stemmen: 4 19,0%
  • SP

• Denk

• PvdD

• FvD

• SGP

• CU

• Volt

• JA21

• BVNL

• Bij1

• 50+

• FNP

• andere partij (VD / LP / PP / VV / Linie / NLP / ELLECT / PvdR)

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Maasveld

Well-known member
Het was natuurlijk voor veel mensen allang duidelijk, maar de ware aard van Frenske komt nu wel heel duidelijk boven. Het was hem enkel en alleen om het pluche te doen.

JMD

Well-known member
Voorlopige uitslag t.o.v. exitpoll
D66, cda en vvd allen 1 zetel minder
Fvd, pvv en cu 1 erbij

als dit de echte stand wordt dan heeft de centtum rechtse optie voor de coalitie nog maar 75 zetels en dan kan die optie dus niet meer zo.

Jef400

Well-known member
Voorlopige uitslag t.o.v. exitpoll
D66, cda en vvd allen 1 zetel minder
Fvd, pvv en cu 1 erbij

als dit de echte stand wordt dan heeft de centtum rechtse optie voor de coalitie nog maar 75 zetels en dan kan die optie dus niet meer zo.
Mooi zo. JA21 laten waar politieke opportunisten horen. Het oppositiebankje. Eerdmans heeft overal op rechts als gezeten.

zwammy

Well-known member
Zullen we voortaan maar alleen Maurice als graadmeter nemen. Die andere zijn echt waardeloos. Voor PVV maakt het toch nieg uit 1 of 2. Die gaan weer de oppositie in.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ze willen waarschijnlijk gewoon claimen de grootste te zijn. Wilders mag dan ook eerst proberen een kabinet te vormen. Dat gaat niet lukken, maar het gaat allemaal langer duren dan voor de kerst eer we weer een nieuwe regering hebben.

Bernardo

Well-known member
Dit kan wel echt een heel lange formatie worden als dit de uitslag word, want kan me echt niet voorstellen dat VVD met GL/PVDA gaat. Dan heb je voor een meerderheid al minimaal 5 partijen nodig.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
Dit kan wel echt een heel lange formatie worden als dit de uitslag word, want kan me echt niet voorstellen dat VVD met GL/PVDA gaat. Dan heb je voor een meerderheid al minimaal 5 partijen nodig.
En D66 met JA21 was al een hele lastige maar daar moet nu dus nog een kleine partij bij, BBB zou qua zetels kunnen maar die gaan ook niet met D66 in een kabinet.
Dit wordt een kansloos verhaal. Ik zie echt geen enkele kans op een formatie.

#WEGMETDEKLEINEPARTIJEN

Bernardo

Well-known member
En D66 met JA21 was al een hele lastige maar daar moet nu dus nog een kleine partij bij, BBB zou qua zetels kunnen maar die gaan ook niet met D66 in een kabinet.

#WEGMETDEKLEINEPARTIJEN
ChristenUnie zou misschien nog kunnen.

Hankie

Well-known member

#WEGMETDEKLEINEPARTIJEN
Hup nog een x stemmen!

Mario

Well-known member
Forumleiding
" De gemeente Venray 'hoopt' vandaag alle stemmen nog geteld te hebben. Dat zegt een woordvoerder tegen deze site, nadat afgelopen nacht brand heeft gewoed in het gemeentehuis. Op dit moment wordt overlegd over de manier waarop het tellen van de stemmen wordt hervat. "

AD.nl

Ik zeg niets ... 😉

Bovenaan