Tweede Divisie 2017/18

de waan

Well-known member
Snap ik. Maar we hadden het er over of al die 4000 iets konden zien. Als je er 6000 man in kunt hebben betekent dit dus dat als je er 'maar' 4000 hebt, die zeker wat kunnen zien.

Bij de wedstrijd tegen Ajax was de capaciteit flink uitgebreid bijvoorbeeld met extra staanplaatsen voor de zittribune.

Verder: ik ken het complex van Kozakken Boys en dat is niet bijster groot. Op basis daarvan gaf ik aan dat ze daar nooit 4000 mensen een fatsoenlijke plek kunnen bieden.

Unregistere

Well-known member
Bij de wedstrijd tegen Ajax was de capaciteit flink uitgebreid bijvoorbeeld met extra staanplaatsen voor de zittribune.

Verder: ik ken het complex van Kozakken Boys en dat is niet bijster groot. Op basis daarvan gaf ik aan dat ze daar nooit 4000 mensen een fatsoenlijke plek kunnen bieden.

Toch denk ik gevoelsmatig dat het wel redelijk moet lukken. Al stond de nieuwe staantribune er tegen PSV destijds nog niet, dus dat kan ook wel vertekenen. Die pikt toch ook weer wat ruimte in. In elk geval is het verstandig om voor goed zicht op tijd langs de lijn te staan.

Unregistere

Well-known member
Daar twijfelt toch ook niemand aan? Het gaat er in deze discussie meer om of je allemaal fatsoenlijk zicht hebt en dat zal er om hangen.

Zo'n maximaal aantal heeft eerder te maken met de veiligheid.

de waan

Well-known member
Deze discussie wordt een beetje groter gemaakt dan ik had gedacht toen ik er een achteloze opmerking over maakte. :eek:mg:

Unregistere

Well-known member
Het 'verval' van Katwijk zette al eerder in. Toen Jack begon was het gat acht punten. Ik denk niet dat er echt een oorzaak valt aan te wijzen. De Boys hebben ook een indrukwekkende serie neergezet na de winterstop, vergelijkbaar met Katwijk in de eerste competitiehelft.

Helder verhaal met de tribunes Waan!

SanMark.

Well-known member
Dat idee kreeg ik wel.
Het lijkt me dat Kozakken Boys ook het puntje " zicht" heeft meegenomen.
En soms is het een beetje aanpassen.
Toen mijn vader me vroeger meenam naar de staantribune van het Oosterpark , vroeg hij vaak even of de kleine jongen vooraan mocht staan, want anders zag de kleine jongen helemaal niks van de wedstrijd.

Je doet weer een aanname.

Unregistere

Well-known member
Dat statistiekje heb ik ook gezien. Maar ja, lastig vergelijken. Andere fase, andere tegenstanders, andere druk. Eigenlijk zegt het dus weinig. Neemt niet weg dat ik verwacht dat de Boys kampioen worden.

SanMark.

Well-known member
Uni, kun jij de opstelling van jong Sparta hier nog even neergooien en erbij zeggen of ze in de sterkste opstelling spelen ?

Quote op Unibet is aardig hoog dus wel nog even wat zetten als ze met een aardig team die kant op gaan.

de waan

Well-known member
Ik zou deze link even in de gaten houden:
nl.soccerway.com/matches/2018/05/26/netherlands/tweede-divisie/fc-lisse/jong-sparta/2492291/?ICID=HP_MS_01_01

Unregistere

Well-known member
Zit al vanaf 9.30 in de bus naar Harkema. Maar ik schat in dat je via @OpleidingSparta binnen nu en anderhalf uur de opstelling wel kan vinden. Aanwezigheid van Dervisoglu, Boukhari, Soares Fonseca, Harraoui en Alhaft lijkt me wel cruciaal.

JMD

Well-known member
Moeite waard om zo toch even naar deze wedstrijd te kijken?
Ik ga zo (na de training in Monaco) in ieder geval even kijken, al is het maar om mijn collega in actie te zien bij Katwijk.... :p

Duel begint 10 minuten later wegens onrust op de tribune. Goh, je verwacht het niet... Tevens latere start omdat nog niet iedereen binnen is.

Bovenaan