Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar dat is voor de massa minder te behapstukken en dat krijgt dan ook een stuk minder aandacht.
 

inhethoekje

Active member
Goeie genade zeg, die 2 wieler programma's zijn me een partij slecht, die van de NOS druipt en hangt van het slijmen en het veren in elkaars reet steken aan elkaar, en dat truttige programma van Genee is te infantiel voor woorden.
 

Maasveld

Well-known member
Goeie genade zeg, die 2 wieler programma's zijn me een partij slecht, die van de NOS druipt en hangt van het slijmen en het veren in elkaars reet steken aan elkaar, en dat truttige programma van Genee is te infantiel voor woorden.
Helemaal mee eens. Studio Tour komt niet eens in de buurt van de Avondetappe. Genee probeert van Tour du Jour met zijn dom geblaat al jaren een soort VI te maken maar dat gaat niet lukken met de tafelgasten. Dat wordt dus Vive le V?lo.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Net even Bureau Sport gekeken, het valt me op dat die Dijkstra niet meer zo'n vervelende lul is.
 

inhethoekje

Active member
Wat hebben ze tegenwoordig met banken bij de NPO, eerst dat ding bij Jinek en nu hebben ze er een in de studio staan bij het wielrennen en kijk je de hele aflevering tegen het kruis van de gasten aan.
Breukink zag je gisteren dan ook angstvallig zijn benen tegen elkaar houden en Nijdam ging van armoede er af en toe maar quasi nonchalant bijzitten.
 

De Wolf

Well-known member
Helemaal mee eens. Studio Tour komt niet eens in de buurt van de Avondetappe. Genee probeert van Tour du Jour met zijn dom geblaat al jaren een soort VI te maken maar dat gaat niet lukken met de tafelgasten. Dat wordt dus Vive le V?lo.

Dries Roelvink loopt er ook rond dus helemaal een reden om niet te kijken.
 

Jozsef

New member
Tv-topic

Studio Tour geef ik nog wel een kans, die setting is gewoon even wennen. Was met Studio Brasil ook zo. Dat komt meestal wel goed.
Tour du Jour, tja.... Ik keek er altijd wel naar maar die schijtlolligheid hoort bij VI. Hier past 't totaal niet. En ze hebben de beelden niet.
 

Batigoal

Well-known member
Een uur is ook veel te lang voor zo'n praatprogramma. Zeker sporters hebben na een half uur wel hun zegje gedaan en het laatste deel is echt zoeken naar gespreksstof.
 

Jozsef

New member
Dit kan je toch niet vergelijken met die avondetappe? Ander tijdstip, ander format, andere sfeer.
 

Mario

Well-known member
Beter dan Mart zal het niet snel worden. Sommige mensen kan je gewoon niet vervangen.

Ik ben geen grote fan van Smeets, maar de avondetappe was een heel prettig programma om naar te kijken. Maar goed, je kan er ook niet eeuwig mee door blijven gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan