Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Wat is Joop toch een geweldige anti held.
Heerlijk om zijn verlegenheid weer eens te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Waarom zou iemand uit de Randstad ?berhaupt kijken? Klinkt meer iets als een uitzending van RTV Oost.
 

JFK

Well-known member
Wat is Joop toch een geweldige anti held.
Heerlijk om zijn verlegenheid weer eens te zien.
Zeker.
Wat ik trouwens een gruwel van een reclamespotje vind, is die van Jumbo (alweer).
Die Frank Lammers met die kutkinderen die bij de snackbar een tas vet gaan halen.
Jezus wat een irritant, vervelend kutkroost is dat!
 

inhethoekje

Active member
Over irritante reclame gesproken, ik heb ooit op het punt gestaan om naar zo'n inleveradres te gaan waar je je afgedankte spullen kon afgeven voor een 2e leven om daar eens flink los te gaan.
Van die irritante kinderen die het hele huis met papa en mama opruimden en bij elk voorwerp heel blij riepen dat ze die gingen inleveren.
Stond zo'n kut kind met een blij gezicht een boormachine in een doos te proppen.
 

gevegt

Well-known member
Toen de elpee Hoken uit kwam, was Normaal te gast bij het onovertroffen programma Beton uur van Big L. Daarna ging het ook bij de hardrockers helemaal los.
Ik kan mij nog een reisje naar de Jaap Eden hal herinneren om een concert van Saxon bij te wonen. Niet normaal hoeveel stadsen een embleem van Normaal op hun spijkerjasje hadden genaaid.
 

gevegt

Well-known member
Zeker.
Wat ik trouwens een gruwel van een reclamespotje vind, is die van Jumbo (alweer).
Die Frank Lammers met die kutkinderen die bij de snackbar een tas vet gaan halen.
Jezus wat een irritant, vervelend kutkroost is dat!

Ik heb al meerdere brieven naar die lul geschreven om zichzelf uit te schrijven als PSV supporter.
tot nu toe heb ik geen reactie gehad, dus de uberlul heeft kans dat ik hem nog eens persoonlijk zijn clubkaart voor zijn eigen ogen verbrand.
 

inhethoekje

Active member
Die lamstraal zat van de week bij Studio Tour,in zijn korte broek, witte benen en jubeltenen in sandalen.
En uiteraard de haren door de war want dat staat blijkbaar intelligent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan