Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Op EenVandaag een documentaire over illegale zwanendrifters. Bizar gedrag van die lui. Ik mag hopen dat ze zelf zwaar fysiek leed ondergaan.
 

inhethoekje

Active member
Finkers bij DWDD was geniaal.


De man is al jaren niet meer grappig,nu is het bij DWDD niet zo moeilijk om als grappig neergezet te worden want Mathijs vindt een natte scheet al grappig om te horen dus voor Finkers zal er altijd een podium blijven in programma's als DWDD.
 

gevegt

Well-known member
De man is al jaren niet meer grappig,nu is het bij DWDD niet zo moeilijk om als grappig neergezet te worden want Mathijs vindt een natte scheet al grappig om te horen dus voor Finkers zal er altijd een podium blijven in programma's als DWDD.
Je hebt het dus niet gezien, zo veel is wel duidelijk.
 

gevegt

Well-known member
Die woordgrapjes waren ooit leuk maar beginnen nu welerg belegen te worden, net als Finkers zelf.

Koo wit de floo, man man, je c d anno 2015 zo nog noemen, dat is wel erg 1990.
Ik moest erg lachen om het voorbeeld wat hij gaf wat het verschil is tussen Amsterdam en Almelo.
 

De Wolf

Well-known member
Die man is echt niet meer grappig en maakt liedjes waar je als Almeloer om zou moeten janken.
 

De Wolf

Well-known member
Finkers mag dit jaar de oudejaarsconference doen op de publieke. Hebben we drie jaar op rij een slechte. Youp was een drama en Maassen het laten doen is helemaal getikt.
 

JFK

Well-known member
Ik hen een uitstekende docu gezien over de rol van de Joodsche Raad tijdens WO II.
Echt heel indrukwekkend.
 

gevegt

Well-known member
Omdat ik natuurlijk als oudere jongere open sta voor vernieuwing, vraag ik aan de jongeren hier waarom ik niet begrijp dat Jett Rebel een genie zou zijn.
 

Keyser S?ze

New member
Omdat ik natuurlijk als oudere jongere open sta voor vernieuwing, vraag ik aan de jongeren hier waarom ik niet begrijp dat Jett Rebel een genie zou zijn.

Hij ziet er raar uit, geeft onder invloed van het ??n of ander warrige en vooral wazige antwoorden op vragen waardoor er een etiket van mysterieuze genialiteit ontstaat. En Mathijs heeft natuurlijk gezegd dat hij briljant is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan