Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Dat wordt dus Vive le V?lo.

Tering, wat is dat een saai een traag programma zeg.

Genee een wielerprogramma laten presenteren slaat ook nergens op. Die zegt gewoon zonder enige gene dat ie geen idee heeft wie Jos van Emden is. Voorlopig kan ik Studio Tour toch nog het beste trekken, al moet dat ook nog wel een beetje los komen.
 

Makanaky

Well-known member
Studio Tour heeft veel te veel gasten, dingetjes, hipstertjes en itempjes waardoor het nooit echt op gang komt. Huiskamersfeer past ook niet bij wielrennen.
 

Batigoal

Well-known member
Wielrenners zijn nog moeilijkere praters als voetballers, dus dan is het niet handig als je om de paar zinnen naar Dione moet switchen om te vragen wat voor boterham de Lotto-renners eten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar anders liggen we weer 's nachts wakker wat voor boterham de Lotto-renners eten.
 

de waan

Well-known member
Wielrenners zijn nog moeilijkere praters als voetballers.

Dat vind ik dus absoluut niet. Ik vind wielrenners in de regel veel opener en spontaner dan voetballers. Maar het is alleen wel handig om mensen uit te nodigen die een beetje een vlotte babbel hebben.
 

Fabian

Active member
Ik kijk het liefst naar Genee, maar dat komt vooral door zijn gasten. Ik hoor Boogerd nu eenmaal graag over wielrennen praten. Eigenlijk zou Thomas Dekker er nog passen.

Als die vervelende Harmeling maar niet voorbij gaat komen de komende weken. Brrrrrr...
 

gevegt

Well-known member
Zwarte Zwanen is wel interessant als je iets meer wil weten hoe er door pensioenfondsen ge?nvesteerd wordt.
 

gevegt

Well-known member
Zwarte Zwanen is wel interessant als je iets meer wil weten hoe er door pensioenfondsen ge?nvesteerd wordt.
Eigenlijk zou iedereen die een mening heeft over GREXIT, eerst deze serie moeten kijken voordat ie zijn muil mag opentrekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan