Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Ik kijk er ook graag naar en heb laatst eens opgezocht hoeveel toko's het echt geholpen heeft.
Dat zijn er natuurlijk erg weinig. De meeste zijn binnen een jaar naar de kloten.

Dat is toch hetzelfde als met het programma van Herman de Blijker , dat waren meestal ook kortstondige oplevingen en daarna gingen ze alsnog op de fles.
 

gevegt

Well-known member
Dat is toch hetzelfde als met het programma van Herman de Blijker , dat waren meestal ook kortstondige oplevingen en daarna gingen ze alsnog op de fles.

Natuurlijk. Alsof iemand die even langskomt even een langdurig probleem even kan oplossen.

Die reclame van Bolletje vind ik trouwens wel leuk.
Een etalage dat rondloopt en de klanten lastigvalt.
Ik loop nu heel bewust per dag drie uur door betreffende supermarkt om dat bewegende gedrocht te ontmoeten.
Helaas is het nog niet gelukt.
 

de waan

Well-known member
Gordon Ramsey in een boerengat in de VS. Met een onvoorstelbaar arrogante teringlijer van een restaurant eigenaar. Ik zit boos op de bank ;)

Dit klinkt mij bekend in de oren. Weet je de naam van dat restaurant nog? Heb ook wel zin om me weer eens te ergeren.
 

inhethoekje

Active member
Het enige wat je leert van het programma van Gordon Ramsey is wel dat Amerikanen het bij bbq''en moeten houden, die keukens daar zouden hier door de warenwet na 4 weken al op slot zijn gegooid.
Amerikanen kunnen geen eten bereiden, ik zit elke keer met stomme verbazing te kijken wat die koks maken in de keuken, en dan staat er meestal een gillende moeder bij die de gefrituurde kippenvleugeltjes die al ver over de datum zijn oma's recept noemt.
En flikker er gelijk een kilo frites op het bord bij, maak het uit.
 

gevegt

Well-known member
De euro staat op ontploffen en er is geen enkele omroep meer die 's avonds nog aan actualiteiten doet.
Wat een land.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb net die Satudarah documentaire bekeken en dat was best leuk. Alleen wil ik wel stellen dat wanneer je met je smoel op camera gaat je geen ekte ekte bent en dat geldt dus voor die hele club.
 

gevegt

Well-known member
De film over de Tour van 1953 is prachtig, maar toen waren de fransen al niet te pruimen.
 

gevegt

Well-known member
Een wielrenner met de naam Suikerbuik. Dat doet me denken aan een boek dat ik in mijn jeugd heb gelezen.
 

SanMark.

Well-known member
Een wielrenner met de naam Suikerbuik. Dat doet me denken aan een boek dat ik in mijn jeugd heb gelezen.

Luc Suijkerbuik die fietste in de jaren 80 begin jaren 90 voornamelijk in Spaanse dienst.

Volgens mij nog een poosje teamgenoot geweest van Hermans.
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad, zoveel mensen die geloven dat ze het allemaal op wat pasta doen. Dat blijft inderdaad bijzonder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan