Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

bqandy

Well-known member
Bjorn Arts, Danny Meijer, Johnny Dobson, Roy van Ottele en Karim Daira van Alverna allemaal naar DESO meldt Kliksport.

Bij Rigtersbleek stoppen Mike Trap en Jurrie Stevens.
 

de waan

Well-known member
Die zou nog prima een paar jaar de Jeroen Somhorst-rol kunnen vervullen bij het 2e. Als is daar zin aan heeft tenminste.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt. Het is ook veel werk om zo'n site bij te houden.
Het zal bij zondaghoofdklasse wel een technisch probleem zijn.We hebben gewoon gedokt voor dit jaar.

Lijkt me ook een tijdrovende klus. In dat opzicht vind ik het wel knap hoe lang Voetbal op Zaterdag het al volhoudt, al hebben die de laatste jaren ook de aandacht voor de lagere afdelingen noodgedwongen laten varen.
 

noordooster

Well-known member
MSC - Juliana '31 2 - 2.
In de eerste helft kwam Juliana met de wind in de rug op een 0 - 2 voorsprong.
Het eerste doelpunt was duidelijk buitenspel. MSC raakte wat van slag en al gauw werd het 0 - 2.
In de tweede helft speelde MSC met de wind mee en dat spel ligt de ploeg wel.
Carlos Lopes Macedo maakte al vlot de 1 - 2, maar verder leek de thuisclub niet te komen.
Totdat in blessuretijd Joel Huiskes net over de middenlijn met een prachtig schot 2 - 2 maakte.
Na afloop van de wedstrijd waren er nog wat opstootjes op en buiten het veld. Juliana had behoorlijk wat supporters mee.
Al met al was een gelijkspel wel terecht. Juliana voetbalde iets gemakkelijker , MSC zette daar veel strijd tegenover.
Ik kan me niet voorstellen dat Juliana '31 nog veel punten zal laten liggen. ( Ze hebben nu 4 punten voorsprong op Be Quick 1887 )
 

Susa

New member
Bjorn Arts, Danny Meijer, Johnny Dobson, Roy van Ottele en Karim Daira van Alverna allemaal naar DESO meldt Kliksport.

Ik hoorde vandaag uit de eerste lijn wat de jongens daar kunnen vangen...

Ik schrok ervan eerlijk gezegd. Lang leve het amateurvoetbal :rumcolaa:
 

bqandy

Well-known member
Wat denken jullie ?

Ik schrik pas echt als het boven de duizend euro per maand ligt bij de toppers. Een club als DESO komt niet zomaar boven drijven.

Dat de spelers bij Alverna verdwijnen is overigens niet zo vreemd. De spelersgroep wil dat de trainer vertrekt. Dat heeft voornamelijk te maken met de bekernederlaag tegen een derde klasser en de tegenvallende resultaten in de competitie ook rond die tijd. Het bestuur liegt tegen de spelers dat de trainer mogelijk gewipt wordt. De spelers zeggen vervolgens tabee, als dat leugentje uit komt. Ik adviseer daarom alle voorspellers in de hoofdklasse C daarom een nederlaag in te vullen bij de pot van Alverna. De motivate schijnt heel erg ver te zoeken te zijn.
 
Bovenaan