Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

bqandy

Well-known member
En ter aanvulling. Jihad Ouchene verdwijnt ook bij Alverna en mogelijk meer. Slechts 3 selectiespelers hebben aangegeven te blijven bij Alverna.
 

Susa

New member
En ter aanvulling. Jihad Ouchene verdwijnt ook bij Alverna en mogelijk meer. Slechts 3 selectiespelers hebben aangegeven te blijven bij Alverna.

Er is inmiddels al een nieuw peloton vervangers aangetrokken, jongens van clubs uit de regio oa Germania en Rood wit Groesbeek.
 

Susa

New member
Tussen de 1000 en 1500 per maand, exclusief premies

Best veel volgens mij. Ik weet niet wat men bijvoorbeeld bij een gemiddelde topklasser kan pakken.
 

bqandy

Well-known member
Er is inmiddels al een nieuw peloton vervangers aangetrokken, jongens van clubs uit de regio oa Germania en Rood wit Groesbeek.

De eerste is officieel: Doelman Aria Hashemi van Rood Wit naar Alverna.
Willem Jan Talsma van MSC naar Drachtster Boys.
Robin Schaaf van Hollandia naar HBOK
Doelman Joost Meendering van Hollandia naar FC Utrecht
 

bqandy

Well-known member
Tom Slotman stopt bij Rigtersbleek. Gaat lager spelen bij HSC'21, aldus Tubantia.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Een berichtje vandaag van de trainer dat er twee nieuwe spelers bij Be Quick zijn. Je verwacht dan twee talentvolle eerste klassers, maar nee. Raymond Bolt en Joram Smits van Harkemase Boys. Schijnen beide een goede baan te hebben en daarom boeit geld bij een club niet veel. Met plezier op niveau spelen wel.
Bolt is middenvelder en speelde al jaren bij Be Quick. Smits is vleugelaanvaller die makkelijk scoort. Ik wist dat ze zouden gaan bij Harkema. Bolt zou niet goed genoeg zijn voor de topklasse aldus de TC in Harkema.
Ik kan nu al zeggen dat de selectie er goed op staat voor volgend seizoen. Zeker als het weer hoofdklasse wordt.
 

noordooster

Well-known member
Een berichtje vandaag van de trainer dat er twee nieuwe spelers bij Be Quick zijn. Je verwacht dan twee talentvolle eerste klassers, maar nee. Raymond Bolt en Joram Smits van Harkemase Boys. Schijnen beide een goede baan te hebben en daarom boeit geld bij een club niet veel. Met plezier op niveau spelen wel.
Bolt is middenvelder en speelde al jaren bij Be Quick. Smits is vleugelaanvaller die makkelijk scoort. Ik wist dat ze zouden gaan bij Harkema. Bolt zou niet goed genoeg zijn voor de topklasse aldus de TC in Harkema.
Ik kan nu al zeggen dat de selectie er goed op staat voor volgend seizoen. Zeker als het weer hoofdklasse wordt.

Bij Be Quick vond ik Raymond Bolt een goede, belangrijke schakel toen hij daar speelde. Ik zag hem o.a. ooit onder Marcel Groninger in Meppel tegen Alcides een prima wedstrijd spelen en ik kon me goed voorstellen dat Harkemase Boys hem graag wilde inlijven.
Smits had volgens mij vaak geen basisplaats in Harkema. Zijn snelheid is een belangrijk wapen.
Kregen ze in Harkema nog wel een nieuw contract ? Of werd hen een verlaagde aanbieding gedaan ?
 

bqandy

Well-known member
Volgens mij kregen ze geen contract meer. Ik hoorde al een tijd geleden (dikke maand) dat ze zouden vertrekken bij Harkemase Boys. Maar dat was in het "wereldje" toen ook al bekend en is de jacht op hen geopend.
 

Pieros

Active member
Toen was het leugentje nog niet uitgekomen. Het bestuur geeft toe dat de leugen voor goede resultaten moest zorgen. Dat was dus de driepunter tegen Alcides. Het staat nu ook op internet of het moet een hele slechte 1 april grap zijn.

http://www.gelderlander.nl/sport/vo...=sport_voetbal_amateurvoetbal-category_header

Volgens de Gelderlander van vandaag zijn de problemen opgelost. Assistent-trainers maken het seizoen af, Jan Pruijn staat volgend seizoen weer gewoon voor de groep.
 

bqandy

Well-known member
Volgens de Gelderlander van vandaag zijn de problemen opgelost. Assistent-trainers maken het seizoen af, Jan Pruijn staat volgend seizoen weer gewoon voor de groep.

Klopt er iets van het gerucht dat Pruijn moet blijven, vanwege een belangrijke sponsor?

Maray Vahlkamp weg bij RKHVV. Had geen vaste basisplaats meer.
 

Pieros

Active member
Klopt er iets van het gerucht dat Pruijn moet blijven, vanwege een belangrijke sponsor?

Maray Vahlkamp weg bij RKHVV. Had geen vaste basisplaats meer.
Mijn enige bron is het artikel en daarin wordt niks geschreven over dat gerucht.
Durf dus niet te zeggen of het waar is.

Staat overigens wel in het artikel dat de assistent-trainer Putsila (ik ken hem nog als Oleg Poutilo die bij NEC heeft gespeeld) aan het einde van het seizoen moet vertrekken en dat de andere assistent Dag nog in gesprek is met Alverna over volgend seizoen.
Dus in het kromste geval mogen Putsila en Dag nu aan de bak om daarna te worden bedankt, omdat Pruijn weer voor de groep moet/mag.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Mijn enige bron is het artikel en daarin wordt niks geschreven over dat gerucht.
Durf dus niet te zeggen of het waar is.

Staat overigens wel in het artikel dat de assistent-trainer Putsila (ik ken hem nog als Oleg Poutilo die bij NEC heeft gespeeld) aan het einde van het seizoen moet vertrekken en dat de andere assistent Dag nog in gesprek is met Alverna over volgend seizoen.
Dus in het kromste geval mogen Putsila en Dag nu aan de bak om daarna te worden bedankt, omdat Pruijn weer voor de groep moet/mag.

Putsila? Oud speler van De Treffers? Dat zou inderdaad een kromme constructie zijn.

Nog een transfer. Voor de breedte waarschijnlijk: Aanvaller Ahmed Ndayisaba van 1e klasser Nieuw Buinen naar Be Quick 1887.
 

Pieros

Active member
Putsila? Oud speler van De Treffers? Dat zou inderdaad een kromme constructie zijn.

Nog een transfer. Voor de breedte waarschijnlijk: Aanvaller Ahmed Ndayisaba van 1e klasser Nieuw Buinen naar Be Quick 1887.
Ja, hij is inderdaad de Putsila van de Treffers.
 
Bovenaan