Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

Mug

Member
Kadir Usta van Alcides naar SWZ Boso Sneek. Blijft niet veel over bij Alcides. Kan zo door naar de 2de klasse. Ipv de trainer, hadden ze beter het bestuur kunnen vervangen.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Nog eentje: Bjorn Zwikker van Rohda Raalte naar eerste klasser vv Emmen. Hij was daar jeugdtrainer.
 

bqandy

Well-known member
Van de A1 van Be Quick 1887 naar de selectie: Frank Schilstra, Dave Bosgraaf, Jur Wardenier, Jamie House, Sjors de Bont, Rick Wiersma en Jari Slort.
Verdediger Bart de Boer dus van Be Quick zaterdag naar zondag. Verdediger Dolf Nanlohy van LTC komt en doelman Stefan Viel van Borger.
 

bqandy

Well-known member
Voornamelijk als invaller. Dat was bij Alcides daarvoor ook vaak het geval.
Dan is FC Meppel misschien wel een logische keuze.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik ving vandaag nog op dat Bokkerink (niet goed genoeg voor HSC) van Quick'20 in beeld is bij Achilles'29.
Hij mag er proef-trainen
 

de waan

Well-known member
In zijn eerste seizoen speelde hij erg sterk en toen was hij net 18. Ik weet niet wat er daarna mis is gegaan. Maar dat hij in beeld is bij Achilles is wel heel apart.
 

bqandy

Well-known member
Lars Dunnik van MSC naar WHC.
Lars Padding van MSC zondag naar zaterdag, maar die speelde eigenlijk nooit afgelopen seizoen.
Jeff van Veen van Juliana'31 stopt wegens te drukke werkzaamheden.
Doelman Joey Wolsink van Dieren naar Juliana'31.
Nick Huitink van Silvolde gaat lager spelen.
 

Unregistere

Well-known member
In zijn eerste seizoen speelde hij erg sterk en toen was hij net 18. Ik weet niet wat er daarna mis is gegaan. Maar dat hij in beeld is bij Achilles is wel heel apart.

Mag hij nog in Jong Achilles spelen? Die gaan natuurlijk de topklasse in, dus daar hebben ze ook spelers voor nodig. Lijkt mij dan.
 

de waan

Well-known member
Zou kunnen, hij is van oktober 1994. Ik weet niet precies waar die grens ligt.

Ook Coplan Soumaoro, die goed is in grote verdwijntrucs, zou gesignaleerd zijn op De Heikant. Die is ook van 1994 dacht ik.
 
Bovenaan