Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

germania

Member
Oleg moet je ergens als jeugdtrainer stallen, heb hem diverse keren vorig jaar aan het werk gezien bij De Treffers B1.
Wat heeft die man nog een techniek die hij ook weet over te brengen op jonge spelers.
Een trainer die jongens iets leert op gevoel en uit zijn jaren lange ervaring.
 

bqandy

Well-known member
Twee versterkingen voor Juliana'31: Verdediger/middenvelder Mattheys Kuypers van Silvolde en aanvaller Stefan de Jong van OJC Rosmalen.
 

SanMark.

Well-known member
Alcides heeft zich versterkt met de jonge Wobbes van FC Meppel. Op Twitter alcides werd vermeld dat hij linksbuiten en linksbenige is. Lekker gescout dus. Moet voor die jongen lekker vertrouwen geven. Als rechtsbenige die voornamelijk aan de rechterkant voetbalt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Verdediger Thom Strijland van Quick'20 naar Rohda Raalte.

Die wist ik nog niet als bijna Quick-insider.
Wat is de reden, speelt vrijwel altijd basis?

3 bankzitters / 2e elftal-spelers verkassen komend seizoen naar KVV Losser: Tim Damhuis, Cas Koopman en Gijs Nijhof
 

Mug

Member
Alcides heeft zich versterkt met de jonge Wobbes van FC Meppel. Op Twitter alcides werd vermeld dat hij linksbuiten en linksbenige is. Lekker gescout dus. Moet voor die jongen lekker vertrouwen geven. Als rechtsbenige die voornamelijk aan de rechterkant voetbalt.

Arjen Robben is als linksbenige begonnen op links en speelt nu aan de rechterkant, Wobbes volgt de omgekeerde weg ?
 

Unregistere

Well-known member
Toch een mooi topic dit. Ik zie toch vrijwel dagelijks wel spelers of clubs passeren, waarbij ik totaal geen beeld heb. Maar daarna besef ik dan dat dit waarschijnlijk ook voor jullie geldt als ik in een ander topic transfers van clubs en spelers uit de regio Rijnmond plaats. :D
 

bqandy

Well-known member
Toch een mooi topic dit. Ik zie toch vrijwel dagelijks wel spelers of clubs passeren, waarbij ik totaal geen beeld heb. Maar daarna besef ik dan dat dit waarschijnlijk ook voor jullie geldt als ik in een ander topic transfers van clubs en spelers uit de regio Rijnmond plaats. :D

Komt er weer een. Zegt mij ook niks. :)
Kevin Roozendal van Dedemsvaart naar Alcides.

Luuk Purvis van Hollandia naar Foruna Wormerveer
Jeffrey de Nooijer van Dieze West naar KHC
 

Pieros

Active member
Keeper Van de Beek vertrekt bij Alverna. Er is de afgelopen tijd teveel gebeurd, vindt hij. Alverna heeft al een vervanger aangetrokken. Aria Hashemi, talent van 21 jaar, komt over van Rood Wit.
 

bqandy

Well-known member
van Beek heeft ieder jaar een andere club.

Alverna was vanavond bij ons op bezoek en ik heb wat rond gevraagd. Maar men was wat terughoudend.
Van de Beek vertrekt vanwege het wegsturen van aanvoerder Bjorn Arts. Er schijnen maar 4 of 5 selectiespelers van Alverna te blijven.
Er zijn wel heel wat nieuwe spelers aangetrokken die het op een hoger niveau willen proberen. Er zou een aardige selectie staan volgend seizoen.

Maar Theo Dams gaat ook weg. Hij heeft nog geen nieuwe club vertelde hij vanavond.
 

Unregistere

Well-known member
Is er nou ook een speler van Alverna die vanwege een verhuizing naar Smitshoek gaat of ben ik in de war met een andere club?
 

bqandy

Well-known member
Ik zou het niet weten.
Bij Be Quick worden 7 A-junioren overgeheveld naar de gecombineerde 1e en 2e selectie.
Verdediger Bart de Boer, die bij ACV speelde, gaat van Be Quick zaterdag naar de zondag. Er komt nog wat aanwaaien voor de breedte. De trainer stuurt me binnenkort even een overzichtje met de spelers voor volgend seizoen.
 
Bovenaan