Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

bqandy

Well-known member
Ik had een aardige hotline met Be Quick vanavond.
Nieuw: Middenvelder Stefan Lukic (FC Meppel). Speelde vorig jaar ook al bij BQ, kwam van PEC Zwolle A1.
Verdedigers Jelte vd Berg en Thomas Mak blijven.
 

bqandy

Well-known member
Ook Achilles 1894 ( Emad Sanafikah) en MSC (Maurice Kampman) nemen een speler van WKE over.
Verder Milan van der Weide (Germanicus) naar MSC volgend seizoen.
Renzo van Duren van De Bataven gaat naar het met de geldbuidel zwaaiende DUNO uit Doornwerth.

En een belangrijke blijver bij Be Quick: Romano Djababoe. Er staat nu al voor volgend seizoen een goed team voor de hoofdklasse. Voor de derde divisie moet er nog wat bij komen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Die gaan ook aardig op de 'kooptoer'. Zitten al niet overdreven veel Bleek-jongens in de selectie.
Als dat maar goed gaat qua acceptatie van de achterban.
 

bqandy

Well-known member
Nou, nou, nou. Het is dat ik jullie wat beter ken. :)
Ik denk dat Rigtersbleek wel wat vers bloed kan gebruiken. Er staat daar nogal wat van naam en faam, wat toch zeker een middenmootpositie zou moeten opleveren in de hoofdklasse. Maar het beweegt zich voort op het veld alsof ze het wel geloven. Als er niks gebeurt gaat het in de eerste klasse nog heel lastig worden.
 

bqandy

Well-known member
Middenvelder Herre Huberts van Alcides stopt vanwege knieproblemen.
Aanvaller Rene Westerveen van Be Quick 1887 terug naar Asser Boys, vanwege werk en gezin.
 

bqandy

Well-known member
Aanvaller Michiel Rusch van De Valk naar Be Quick 1887. Hij komt in Groningen studeren. Was ook actief bij Willem II en RKC.
Tweede doelman Willem Bouwkamp vertrekt.
 

De Groene Scout

Well-known member
En weer een versterking voor Rigtserbleek. Aanvaller Yoeri Gersmann van Bon Boys komt er ook bij. Wordt druk in de kleedkamer.
Nu nog handhaven.
 

bqandy

Well-known member
Renee Agterhuis, tweede doelman van Alcides weg. Naar DESZ.
Ik moet het hier maaar even bijhouden, want zondaghoofdklasse.nl lijkt te veel bezoekers gehad te hebben de afgelopen maand en ligt plat.
 

SanMark.

Well-known member
Renee Agterhuis, tweede doelman van Alcides weg. Naar DESZ.
Ik moet het hier maaar even bijhouden, want zondaghoofdklasse.nl lijkt te veel bezoekers gehad te hebben de afgelopen maand en ligt plat.

Blijft Abma nog of gaat die terug naar Genemuiden ?
 

de waan

Well-known member
Ik moet het hier maaar even bijhouden, want zondaghoofdklasse.nl lijkt te veel bezoekers gehad te hebben de afgelopen maand en ligt plat.

Dat lijkt me sterk. :)

Hoe lang is dat al? Ik zal komende week wel even navraag doen, want ik kan zelf niet vinden wat er aan de hand is.
 

bqandy

Well-known member
Dat lijkt me sterk. :)

Hoe lang is dat al? Ik zal komende week wel even navraag doen, want ik kan zelf niet vinden wat er aan de hand is.

Sinds donderdag. Kan de site dan nog steeds hetzelfde dataverkeer aan als in de toptijden? En alvast bedankt.
 

bqandy

Well-known member
Gezien al die nieuwkomers denk ik dat er binnenkort wel een lijst komt van oude rotten die er mee kappen of vertrekken.

(Dit was een antwoord op Groene Scout, nieuwkomers Rigtersbleek)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan