Transfernieuws Derde Divisie

Fregge

Well-known member
Dank je, de waan. Nieuws: 16 spelers hebben verlengd. Opvallende naam in de lijst die er niet bij stond: Max Verkuyl. Even afwachten nog
 

Unregistere

Well-known member
Maar niemand op de foto, dat valt me dan weer tegen Fregge! Had Zeller of Op den Camp wel willen zien poseren met jullie shirt.
 

Fregge

Well-known member
Je klinkt als een kantineaccount, Unregistere. Je kunt komen als we onze BVO treffen in de voorbereiding
 

Unregistere

Well-known member
Je klinkt als een kantineaccount, Unregistere. Je kunt komen als we onze BVO treffen in de voorbereiding

Nou, ik vind dat sowieso wel leuk. Had het al eerder aan @De Groene Scout gevraagd voor HSC ook. Beetje PR kan nooit kwaad, ook niet voor Blauw Geel! Nu gebruiken ze foto's in de aankondiging van de speler in het shirt van een andere club, met en andere sponsor erop. Kleine dingetjes, maar alle beetjes helpen soms. Al begrijp ik dat het niet altijd anders kan hè.
 

Fregge

Well-known member
Ik zal het voorleggen voor komend seizoen. Beetje raar omdat halverwege je aankondigen ineens te doen
 

Fregge

Well-known member
Verkaste afgelopen zomer van Blauw Geel naar Achilles Veen. In het nieuwe jaar staat hij weer bij ons onder de lat. Jordy Zielschot keert terug. Ik heb zelfs begrepen dat z'n naam bij ASWH is gevallen
 

De Groene Scout

Well-known member
De veel scorende vleugelspeler van HSC'21 Diego van der Weide verruilt HSC'21 voor DETO.
Diego wilde zelf graag blijven, maar HSC'21 had in de winterstop al besloten niet te willen verlengen. Daarna begon hij ineens alles binnen te schieten en heeft Diego zelf gevraagd om nieuw gesprek, maar HSC bleef bij de gemaakte keus om afscheid te nemen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opvallende transfer in de 3e divisie. Kelvin Veensma verruilt zondag derde divisionist HSC'21 voor zaterdag derde divisionist Excelsior'31.
 
Bovenaan