Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Abderrahim Loukili voegt weer een club toe aan zijn cv: DVS '33 Ermelo. De regio Utrecht is behoorlijk uitgestrekt, zo blijkt!
 

Unregistere

Well-known member
Uit de categorie mooie namen, speciaal voor de waan : Lulinho Martins verruilt VVSB voor Ter Leede.

Verder zal Roy Bakkenes DOVO komende zomer toch verlaten, ondanks het feit dat hij in oktober zijn contract verlengde tot medio 2023.
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 neemt Jasper Scholten over van Achilles'12. Jasper is een 20 jarige aanvaller / aanvallende middenvelder die voordat hij bij Achilles'12 terecht kwam bij ATC'65 (ook 2e klasse) opviel door zijn vele doelpunten. De balans in de selectie lijkt nu vrij behoorlijk per linie en qua ervaring / breedte / jong talent.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, ik zag hem al op Twitter passeren. Toen twijfelde ik even of ik de naam niet al had gezien, omdat jij hier nog niets gepost had. Maar toch wel een echte nieuweling dus. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Roy Bakkenes heeft al vlot zijn nieuwe club gevonden. De middenvelder van DOVO, die zijn in oktober tot medio 2023 verlengde contract liet ontbinden, gaat aan de slag bij Sparta Nijkerk.

DVS '33 Ermelo heeft Lorenzo van Slimming aangetrokken, een speler uit het tweede van Katwijk.

En Ter Leede ziet aanvaller Jeffrey Bok verkassen naar het ambitieuze HBOK.
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de op beide flanken inzetbare vleugelverdediger Giovano van Ree (23) en linksback Brandan Vrede (21). Zij komen over van respectievelijk Scheveningen en FC Dordrecht.
 

de waan

Well-known member
Enrico Patrick verruilt de derde divisie A voor de derde divisie B. Hij mocht in tegenstelling tot broer Joshua niet bijtekenen bij DVS'33 en gaat volgend seizoen langs de lijn hollen in het shirt van Hercules.
 

Unregistere

Well-known member
Mooie stap, al had hij misschien wel achter Joshua aan willen gaan naar GVVV.

Heeft Hercules ineens wat geld? Normaal is dit toch geen speler uit de vijver waaruit ze doorgaans vissen.
 

noordooster

Well-known member
Leuke stap voor Patrick om de derde divisie zaterdag te verruilen voor de derde divisie zondag.
Misschien komt hij in Utrecht wat meer aan de bak dan bij DVS '33
 

de waan

Well-known member
Mooie stap, al had hij misschien wel achter Joshua aan willen gaan naar GVVV.

Heeft Hercules ineens wat geld? Normaal is dit toch geen speler uit de vijver waaruit ze doorgaans vissen.

Nee, meestal gaan ze vanuit Hercules juist naar de grotere clubs. Dat ze nu een basisspeler van een club uit de derde divisie A kunnen aantrekken is wel opvallend.
 

Unregistere

Well-known member
Dat idee had ik dus ook. Maar goed, als ook de Zeerobben in de derde divisie kunnen winkelen, kijk ik nergens meer van op.
 

Unregistere

Well-known member
Zeerobben. Is dat een vissersplaats uit Kuifje of een voetbalploeg?

Een voetbalploeg waar Curty Gonzales volgend seizoen speelt.

Aanvaller Yevghenny Marceli gaat niet met Unitas mee de derde divisie in. De 'roodbroeken' huurden hem dit seizoen van FC Lienden. Marceli speelt na de zomer voor Brabantia.
 

De Groene Scout

Well-known member
Deze hadden jullie ook nog te goed:
Michernaldi Martina maakt komend seizoen deel uit van de eerste selectie van HSC'21. De 21-jarige rechtsback komt over van tweedeklasser ATC’65. Martina speelde eerder in de jeugd van FC Twente en HVV Hengelo. Hij is de achtste versterking voor volgend seizoen.
 
Bovenaan