Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Blauw Geel heeft alles al besteed aan Koenraat. Maar wie weet, als Fregge nog een potje kan vinden ergens. Ze hebben ook nog iets nodig voor Jordie van der Laan natuurlijk...

Alverna?
NEC amateurs?
MASV?
 

Unregistere

Well-known member
De Ajax amateurs hadden nog wel wat budget om de naar FC Volendam vertrekkende goaltjesdief Koen Blommestijn te vervangen. Stefan Smal komt over van AFC '34 en moet de nieuwe spits worden.
 

bqandy

Well-known member
Harkemase Boys heeft een nieuwe keeper vastgelegd. Hij heet Klaas Kleiker, prima naam. De goalie is afkomstig van Roden. Wellicht weet bqandy meer over hem?

Hij mag het proberen, maar ik denk iets te hoog gegrepen.

Aanvaller Thomas Careman gaat naar eersteklasser Oranje Nassau. Daar speelde hij al eerder enkele seizoenen. Careman speelde bij VVOG, maar is al sinds de winterstop weg. Voor studie terug naar Groningen is de reden. Thomas had een superseizoen bij Be Quick 1887 in de derde divisie, maar bij Harkemase Boys en ook VVOG wilde het maar niet lukken. Steeds na een half jaar weg.
 

de Kok

Member
Volgens zijn eigen vrienden is hij een ernstige stoorzender in het teamproces. Dat kwam ook bij HB en VVOG naar voren. Bij BQ speelde hij zijn beste wedstrijden uit zijn loopbaan volgens die vrienden.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vond het inderdaad wel opvallend dat hij ook bij VVOG zo snel vertrok. Bij Harkema kon je nog zeggen dat de concurrentie erg stevig was, maar dat leek mij in Harderwijk wat minder het geval.
 

Joost

Well-known member
Groene Ster heeft zich aardig versterkt voor komend seizoen;

Nieuw;
Amin Elaji (Minor) (Aanvaller)
Mark Voss (Chevremont) (Keeper)
Shaquille Simmons (EVV) (Rechterflank)
Bryan Simons (EVV) (Middenveld)
Yoell Henssen (Lindenheuvel-Heidebloem) (Aanvaller)
Swen Cornelissen (BSV Limburgia) (Aanvaller)
Julien Clout (OJC Rosmalen) (centrale verdediger)
Dennis Petit (Minor) (centrale verdediger)

Vertrekkers kan ik niet vinden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ai, aderlating voor HSC'21. Hidde van Dijk vertrekt alsnog. Vanwege een verhuizing naar Nijmegen wordt de afstand te groot.
Middenveld was al redelijk mager bezet; moeten er nu nog zeker 2 bijkomen in deze linie. Zal lastig worden.

De eerste extra middenvelder is binnen; Coplan Soumaoro komt weer terug van DETO. Speelde al eerder voor HSC'21, maar zocht in 2015 onverwachts het avontuur in Cyprus. Na dat avontuur kwam hij via AZSV bij DETO terecht. Komend seizoen dus weer op het Scholtenhagen te bewonderen. Prima versterking!!
 

de waan

Well-known member
Er zal eerst toch nog wel even wat oud zeer uitgepraat zijn neem ik aan, want zijn vertrek destijds ging niet helemaal netjes.
 

Unregistere

Well-known member
DOVO heeft Bo van Essen aangetrokken. De aanvaller komt van De Treffers.

De amateurs van Ajax kunnen geen beroep meer doen op Kenneth Misa-Danso. De rappe vleugelspits kiest voor zijn maatschappelijke loopbaan en gaat voor een lager elftal spelen. Mogelijk dat ze hem later in het seizoen in nood wel weer kunnen inzetten, uiteraard.

OFC haalt drie nieuwelingen. Victor van der Linde, een defensieve middenvelder van Almere City FC, doelman Mitchel Michaelis van FC Volendam en verdediger Denzel Prijor van ONS Sneek.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gelukkig maar. Was altijd wel gecharmeerd van hem. Lekker dynamische speler.

Ik heb hem het net even doorgegeven dat de fans destijds wel tevreden waren over zijn spel.

De extra doelman in de selectie is ook binnen; Steven van Dijk komt over van FC Lienden. Hij moet de concurrentie aangaan met Wouter Lankheet voor een plek onder de lat. Voor O23 team is hij net te oud; lijkt erop dat daar alleen Quirijn voor in aanmerking komt.


edit: de keeper van het O23 team mag overigens 2 jaar ouder zijn; dus er is wel iets meer mogelijk. .
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan