Transfernieuws Derde Divisie

de waan

Well-known member
Teun Sebregts van UNA naar Achilles Veen. Hij was het naar eigen zeggen zat om steeds op andere plekken in het team te worden neergezet.

Unregistere

Well-known member
Pim ten Have, een multifunctionele verdediger van Excelsior '31, pakt volgend jaar de auto. Hij verkast naar Harkemase Boys.

de waan

Well-known member
In mijn timeline kwam gisteren een tweetje langs van RTV Oost over Pik ten Have. Toen ik er op wilde reageren bleek ie helaas al weg te zijn.

Unregistere

Well-known member
Zonde. Lullig, maar mooi tikfoutje.

ODIN '59 heeft twee spelers van BOL aangetrokken. Sietse Brandsma en Koen Tros spelen volgend seizoen in Heemskerk.

Unregistere

Well-known member
ASWH heeft de eerste nieuwe speler voor volgend seizoen binnen. Toby Mulder komt naar sportpark Schildman. De 28-jarige linksbenige verdediger is afkomstig van het ambitieuze SteDoCo. Eerder speelde hij zeven jaar voor Kozakken Boys, waar de geboren Gorcumer ook enige tijd aanvoerder was. Bij SteDoCo speelt hij vooral als linksback, maar zijn voorkeur ligt in het centrum. Daarom wilde hij ook vertrekken uit Hoornaar. Bij ons gaan er twee centrale verdedigers weg, dus kan hij op zijn favoriete positie uit de voeten.

DGZlBpyXsAAWFx-_500x333.jpg

#WelkomToby!

Waarschijnlijk in het weekend nog een aantal nieuwkomers, dus het gaat de goede kant op nu met de groep voor 2019/20.

Unnekuukse

Active member
Spits Jeroen van Schoonhoven vertrekt na een seizoen alweer bij JVC Cuijk. Hij gaat bij Blauw Geel in Veghel spelen. Gezwicht voor het grote geld, denk ik... :eek:

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Prima aanwinst lijkt me.

Mij ook. En er komt nog meer aan. Maar inmiddels heeft een club uit de tweede divisie zich, zoals verwacht, ook gemeld voor onze aanvoerder. Die heeft alleen wel een doorlopend contract, dus ben benieuwd hoe dat verder zal gaan.

ODIN '59 heeft overigens een doelman aangetrokken die moet gaan strijden om de loodzware erfenis van het afzwaaiende clubicoon Barry van Dijk. Hij stopt er na zestien seizoenen in het eerste mee. De huidige reservedoelman Mike van Vliet mag met nieuwkomer Joost Meendering (Swift) uitvechten wie de opvolger van Van Dijk wordt.

Billy Tavares, een aanvaller, verruilt ODIN '59 komende zomer dan weer voor SJC.

ONS Sneek heeft Han van Dijk aangetrokken, die komt van vv Heerenveen. Ongetwijfeld kan noord-ooster meer over hem vertellen!

Fregge

Well-known member
Al heb ik wel wat geruchten gehoord over waar een nog aan te kondigen aanwinst voor komend seizoen vandaan komt. Dus dat botst dan met mijn opmerking dat het nieuw is dat we van 't grote geld zijn. Toch maar even lief Frits van Eerd aankijken.

Unnekuukse

Active member
Al heb ik wel wat geruchten gehoord over waar een nog aan te kondigen aanwinst voor komend seizoen vandaan komt. Dus dat botst dan met mijn opmerking dat het nieuw is dat we van 't grote geld zijn. Toch maar even lief Frits van Eerd aankijken.

Je bedoelt Niels Wouters van De Treffers? Of komen er nog betere? :confused:

Unregistere

Well-known member
Ik ken hem niet.
Maar op de ONS site staat, dat hij als jeugdspeler is begonnen bij Lac Frisia 1883 en daarna al snel vertrokken is naar de jeugd van sc Heerenveen.
Vervolgens ging hij naar vv Heerenveen. Daarmee speelt hij nu in de eerste klasse.
Hij is 19 jaar en ONS denkt dat hij het niveau van de derde divisie aankan.

Dank voor de duiding. Sowieso nooit verkeerd om als divisieclub ook in de eerste klasse en hoofdklasse te speuren naar jonge spelers die de potentie hebben op hoger niveau mee te draaien. Doen ze goed in Sneek!

Je bedoelt Niels Wouters van De Treffers? Of komen er nog betere? :confused:

Of zou Blauw Geel proberen om R?mon Koenen weg te lokken uit een ander blauw met geel tenue?

Unregistere

Well-known member
Wij hebben onze tweede nieuwkomer binnen. Roy van 't Hoog komt over van eersteklasser Sliedrecht. Twintigjarige linksback met een verleden bij Hardinxveld, waar hij op zijn vijftiende al in het eerste stond. Nu bezig aan zijn tweede seizoen bij Sliedrecht en ook daar is hij basisspeler. Daarom wil hij graag een stap omhoog zetten en onze TC heeft het idee dat hij de potentie heeft om in de derde divisie te spelen. Er was meer interesse, maar mede dankzij positieve verhalen van een aantal ex-ASWH'ers bij Sliedrecht koos hij voor ons. Altijd handig, zulke hulp. Uiteraard richt Van 't Hoog (op de onderstaande foto probeert hij een tackle van een geelhemd te ontwijken) zich op de linksbackpositie, waar ook ruimte ontstaat omdat Yassine Belghar vertrekt.

5552049_500x325.jpg

#WelkomRoy!

Bovenaan