Transfernieuws Derde Divisie

de Kok

Member
Quick Boys heeft het druk. Ook Kevin Gomez Nieto komt voor twee jaar naar Nieuw Zuid. De rechtsback is afkomstig van Scheveningen, dus toch ook scouting op zaterdag.

Kennelijk zijn ze bij QB heel ontevreden over de huidige selectie. Ze schijnen in Den Haag op zondag de velden plat te scouten.
Mag dat el op zondag?
 

Unregistere

Well-known member
Aardige Friese transfer: aanvaller Curty Gonzales (29) van ONS Sneek, waar hij tien seizoenen speelde, naar Harkemase Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Samir Merraki door ONS Sneek verhuurd aan eersteklasser Go Ahead Kampen. Licht verrassend, in een jaar tijd van IJsselmeervogels naar Kampen...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oh, ze kunnen nu ook al spelers verhuren op 3e divisie niveau.

I rest my case...
 

Unregistere

Well-known member
Ook Hercules haalt een speler op bij FC Lienden. Nathan Bijl, die eerder al twee keer voor de Utrechters voetbalde, keert per direct terug op het oude nest.
 

de waan

Well-known member
Bas ter Hogt naar de Zwaluwen. Die uit Wierden dus. Dat soort dingen went helaas nooit.

En kennelijk is daar de oorlogskas ook weer aardig gevuld, want ze komen weer uit alle windstreken aanwaaien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat had ik ook alweer gezegd over HSC'21; 10 tot 15 vertrekkers?
10 zijn het er zeker; de 15 komt ook aardig in de richting.
Denk dat het ons komend seizoen niet gaat lukken een acceptabel 3e divisieteam op de been te brengen.
 

Fregge

Well-known member
Liever toch subtop / top in hoodklasse dan kansloos in de Derde divisie toch? Plus je geeft wat lucht aan andere ploegen in deze divisie, want pfoe het is lekker spannend.
 

Unregistere

Well-known member
Bas ter Hogt naar de Zwaluwen. Die uit Wierden dus. Dat soort dingen went helaas nooit.

En kennelijk is daar de oorlogskas ook weer aardig gevuld, want ze komen weer uit alle windstreken aanwaaien.

Is SVZW weer flink aan het roven?

Ter Hogt is toch ook eigen jeugd bij jullie? Dan is het extra jammer als ze vallen voor de lokroep van de zwaluwen.
 

de waan

Well-known member
Ze zijn ook al in Genemuiden wezen winkelen, dus het lijkt erop dat de zwakke prestaties van dit seizoen toch weer aanleiding zijn om het ambitieniveau maar weer wat op te krikken. Ze doen maar.

Op een paar jaartjes bij de buurman in de pupillen na heeft hij altijd bij ons gespeeld inderdaad.
 

noordooster

Well-known member
Voor zover ik weet, heeft SVZW naast ter Hogt alleen ook Pot en Middelkamp aangetrokken.
Als ik het vergelijk met andere topamateurs, valt dat nogal mee en is het niet echt bijzonder.
Of komt het omdat SVZW op zaterdag speelt ?

Ik las ergens van de Groene Scout dat HSC '21 het geld niet heeft om de selectie op peil te houden.
Genoeg grote bedrijven in Haaksbergen zou ik zeggen of organisser eens wat acties.
Het kan ook zijn, dat je liever wat meer spelers in het eerste wil hebben die ook in de eigen A1 speelden en dat je het daarom wellicht minder erg vindt wat lager te moeten spelen. Ook prima.
Overigens doet de A1 van HSC '21 het nu vrij slecht. Die staan onderaan ( in een competitie met 8 zaterdagploegen :werder: )
 
Bovenaan