Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Quick Boys haalt weer een nieuweling binnen voor volgend seizoen. Wederom afkomstig van een zondagvereniging en wel VVSB. Tommy Bekooij, de clubtopscorer van de club uit Noordwijkerhout, keert terug op Nieuw Zuid.

Unregistere

Well-known member
Lionel Fitsch en Marijn Wijkhuijs verruilen Hoek na dit seizoen voor een andere Zeeuwse club, namelijk Kloetinge. Die club heeft het doel om binnen twee jaar weer in de hoofdklasse te spelen en beide spelers leveren daar graag hun bijdrage aan.

Harkemase Boys raakt middenvelder Noureddine Boutzamar al na ??n seizoen kwijt aan SC Genemuiden. Hij volgt zijn ploeggenoot Jens Jurn Streutker dus.

DOVO trekt Rick van Walsem aan. Hij komt van DFS.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
De ervaren spits Wesley Meeuwsen, voor veel forumleden hier wel bekend, verruilt OJC Rosmalen na dit seizoen voor het ambitieuze SteDoCo.

Unnekuukse

Active member
De ervaren spits Wesley Meeuwsen, voor veel forumleden hier wel bekend, verruilt OJC Rosmalen na dit seizoen voor het ambitieuze SteDoCo.

Interessante transfer. Meeuwsen heeft wel wat ingeleverd de laatste seizoenen. Vooral aan motivatie.
In topconditie is hij echter nog steeds een uitstekende spits.

Fregge

Well-known member
En we hebben ons keeperaantal weer op 3 staan voor komend seizoen. Ralph Vos van OSS'20 komt over.

Unregistere

Well-known member
En we hebben ons keeperaantal weer op 3 staan voor komend seizoen. Ralph Vos van OSS'20 komt over.

Netjes. Werkt in een sportzaak als het goed is, dus als je nog een keer korting op een paar schoenen of een tennisracket zoekt... ;)

Sanzio Dieterich gaat ASWH na ??n seizoen weer verlaten. De vleugelaanvaller kwam afgelopen zomer over van RVVH, maar het is niet echt geworden wat beide partijen gehoopt hadden. Mede door een blessure heeft hij amper gespeeld en is het ook nog enigszins onduidelijk wanneer hij weer kan voetballen. Hij stapt in elk geval over naar SC Feyenoord.

Hoek heeft dan weer een nieuwe aanvaller aangetrokken. Francis Kabwe Manengela komt deze zomer over van Halsteren, waar hij topscorer is. Yves Nyemb is dan weer per direct gestopt bij de Zeeuwen.

Ralph Hovestad verruilt de derde divisie zaterdag voor de derde divisie zondag. De verdediger gaat van DOVO naar Hercules.

Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Jammer dat ik m'n grap eigenlijk moet uitleggen haha, maar ik bedoelde hoger alsof: Spelen in de Alpen.

Unregistere

Well-known member
Noordwijk heeft Sven Wolsheimer, de huidige reservedoelman van Scheveningen, aangetrokken. De keeper met het geinige staartje vervangt Roy Rondeltap, die naar De Jodan Boys vertrekt.

Jacco

Well-known member
Omdat ik maar geen genoeg kan krijgen van de verslagen van HSC'21-Quick'20 kwam ik weer eens op Twentesport.

Daar las ik dat Julian Bakker van Quick'20 naar het ambitieuze SVZW verhuist.

Bovenaan