Transfernieuws Derde Divisie

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk heeft een opvolger gehaald voor de langdurig geschorste Yorrit Kanters. Dani Centen (uit Beugen) komt over van TOP Oss. https://www.voetbal247.nl/jvc-cuijk-strikt-dani-centen-als-extra-doelman/

Verder komt Clarence Hasselbaink over van Fc Lienden. Hasselbaink zou afgelopen zomer al naar JVC Cuijk zijn gekomen, maar koos toen op laatste moment voor Lienden. Is een van de spelers die Van der Haar wilde ‘ompraten’ om bij Lienden te blijven. Niet gelukt blijkbaar.

Overigens moeten de overschrijvingen nog wel worden goedgekeurd.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Even wat onderzoek gedaan en Kamp studeert dus in Amsterdam en wil na de studie in Amsterdam blijven voor zijn werk. Dat verklaard overstap al beter. Opmerking op de website van QB klopt wel prima: "Hij is een goed geschoolde en fysiek sterke middenvelder met leidinggevende vaardigheden. Een nuchtere jongen die in onze ogen goed bij Quick Boys past". Daar kan ik mij prima in vinden. Als HSC'er moet ik hem wel een grote klootzak vinden, maar voor zijn ploeg is het een hele goede.

Dank voor de toelichting. :duim:

Ben benieuwd dan, wellicht zie ik hem volgend seizoen in actie.
 

Unregistere

Well-known member
OJC Rosmalen ziet topscorer Diego Meerveld na dit seizoen zoals bekend vertrekken. Zijn nieuwe club wordt zaterdaghoofdklasser Achilles Veen.
 

Unregistere

Well-known member
Quick Boys winkelt wederom in de derde divisie zondag. Raymond de Waard en Jesper de Vr? komen in de zomer over van ADO '20. Zij tekenden voor twee jaar.
 

noordooster

Well-known member
Zo flauw wil ik niet zijn.
Maar om het effect te vergroten zou ik dan ook aangeven, dat ik pas nu begin met tellen, de voorgaande 2000 opmerkingen oversla en nu begin bij 2001.
 

Unregistere

Well-known member
Kijk, die willen vast wel op zondag uit spelen komend seizoen.

Ik vind het ergens wel opvallend dat Quick Boys tot nu toe alleen maar spelers uit de derde divisie zondag heeft aangetrokken. Misschien op advies van de nieuwe trainer, al kan het toeval zijn.

Ook FC Lisse heeft gewinkeld in de derde divisie zondag. Tom Noordhoff komt over van OFC. Een 23-jarige speler, die vooral op het middenveld wordt ingezet. Wel opmerkelijk dat Lisse (weer) kan concurreren met OFC, al kiest hij mogelijk op andere gronden. Daarnaast komt de 23-jarige Jaap Zwetsloot van tweedeklasser Teylingen naar FC Lisse. Een dynamische aanvallend ingestelde middenvelder, op dit moment topscorer met dertien goals, met de bijnaam 'Vlugge Japie'. Als hij het zo doet als die andere speler die FC Lisse ooit wegplukte bij Teylingen - Martin van Eeuwijk - dan hebben ze er een gouden kracht bij.
 

Unregistere

Well-known member
Quick Boys heeft het druk. Ook Kevin Gomez Nieto komt voor twee jaar naar Nieuw Zuid. De rechtsback is afkomstig van Scheveningen, dus toch ook scouting op zaterdag.
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk heeft Engin Gung?r vastgelegd. Een aanvallende middenvelder van 32, die tien jaar in Turkije heeft gespeeld en onlangs naar Nederland (Nijmegen) is teruggekeerd.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan