Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Ook onze derde nieuweling is gepresenteerd. Bewust even over de onderlinge ontmoeting getild, want hij komt van Quick Boys. Daar was Kenny Anderson het plezier enigszins verloren, dus ging de 27-jarige middenvelder op zoek naar een nieuwe uitdaging in de buurt van zijn geboorteplaats Gorinchem. ASWH kon wel een dynamische middenvelder gebruiken en dus komt de ex-speler van RKC Waalwijk en Heart of Midlothian naar sportpark Schildman.

xxl_498x280.jpg

#WelkomKenny!

Unregistere

Well-known member
Aanvaller Nigel Hardenberg verruilt ODIN '59 komende zomer voor SJC. Opmerkelijk is dat de rapper afgelopen zaterdag nog drie keer scoorde namens ODIN tegen.... juist, SJC.

OJC Rosmalen zet in op de jeugd en haalt daarom een aantal jonge spelers terug. Bram Nijhoff en Joyry van Weers keren terug na een jaartje WNC, Brian van der Steen komt terug van TGG. Ook Mees Linders, een 21-jarige speler van SV TOP, speelt na de zomer in Rosmalen.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
In navolging van aanvalsleider Wesley Meeuwsen verruilt ook verdediger Sam van Doremalen zondagderdedivisionist OJC Rosmalen komende zomer voor het ambitieuze SteDoCo.

Unregistere

Well-known member
Wel grappig, anderhalve week geleden presenteerden wij linksback Roy van 't Hoog van Sliedrecht als nieuweling. Vandaag werd bekend dat Yassine Belghar - die dit seizoen in de basis begon als linksback bij ons, maar zijn plek verloor - hem na dit seizoen zal opvolgen. Bijna een soort spelersruil dus.

Verder winkelde ODIN '59 bij plaatsgenoot ADO '20. Verdediger Dustin Mijnders gaat van de zondag naar de zaterdag, maar blijft dus wel in Heemskerk.

ONS Sneek ziet Jaap Martijn Barto na ??n seizoen weer vertrekken. De spits vervolgt zijn loopbaan bij het mij onbekende Blauw Wit '34. Is dat gewoon afbouwen of is dat een ambitieuze club?

Unregistere

Well-known member
In de categorie deze zag ik niet aankomen: Zain Moghal komt naar Blauw Geel vanaf OJC.

Die ken ik van Jong FC Den Bosch, vond ik toen een leuke dribbelaar. Lijkt wel of echt iedereen weg wil bij OJC. Wat is daar aan de hand? Las wel al verhalen dat ze inzetten op de jeugd, dus dan heb ik wel een vermoeden, maar misschien weet iemand er het fijne van?

Fregge

Well-known member
Die ken ik van Jong FC Den Bosch, vond ik toen een leuke dribbelaar. Lijkt wel of echt iedereen weg wil bij OJC. Wat is daar aan de hand? Las wel al verhalen dat ze inzetten op de jeugd, dus dan heb ik wel een vermoeden, maar misschien weet iemand er het fijne van?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Denk een enorme leegloop omdat het wat minder loopt of zo.

Unregistere

Well-known member
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Denk een enorme leegloop omdat het wat minder loopt of zo.

Zou goed kunnen. Opvallend is het wel. Lijkt mij voor jullie in elk geval wel een interessante aanwinst! :duim:

Inderdaad De laatste 3 seizoenen dat ze op het hoogste amateurniveau uitkwamen lagen tussen 1994 en 1997.
Wellicht, dat je het toen nog niet zo erg volgde.

Klopt. Toen voetbalde ik zelf nog, vaak op (ongeveer) dezelfde tijd als het eerste elftal.

Unnekuukse

Active member
Vleugelaanvaller Rik Renirie vertrekt aan het einde van dit seizoen bij JVC Cuijk. Hij gaat bij tweedeklasser Vianen Vooruit spelen.

Jacco

Well-known member
Vianen en Cuijk liggen niet bepaald dichtbij elkaar. Gaat hij verhuizen van de regio Cuijk richting Vianen?
Of vond hij tot dusver de arbeidsvoorwaarden bij JVC van dusdanige aard dat hij het geen probleem vindt om een x aantal keer per week het land door te reizen?

Unregistere

Well-known member
Was er vorig jaar niet al sprake van dat hij daar wilde gaan voetballen? Meende zoiets al eens gehoord te hebben van een TC-lid van ons, die toevallig zakelijk contact had met een familielid van hem. Maar kan ook over een andere speler van JVC zijn gegaan.

Unregistere

Well-known member
Jochem van Putten, die het afgelopen zaterdag nog nodig vond om een doelpunt te maken, verruilt Harkemase Boys komende zomer na ??n seizoen al voor DOS Kampen.

Bij FC Lisse is winteraankoop Hidde Prijs noodgedwongen al weer afgehaakt. Hij heeft zijn voetbalschoenen in de kast gelegd.

En HBS ziet komende zomer Ricardo Samoender terugkeren na omzwervingen naar Scheveningen en het ambitieuze SteDoCo. In Hoornaar is de linksback bezig aan zijn tweede seizoen, maar door een zware knieblessure heeft hij amper gespeeld voor de club. Dat was dus een duur geintje.

Unnekuukse

Active member
De eerste twee nieuwe aanwinsten voor JVC Cuijk: vleugelaanvaller Aleksandar Jankovic komt over van De Treffers en de nieuwe spits heet Cali Daniel (Jong NEC).

Bovenaan