Transfernieuws Derde Divisie

De Groene Scout

Well-known member
Hidde van Dijk maar de overstap naar HSC'21. Opvallende overstap, in mijn ogen.

Ook in mijn ogen. Dat wordt dan direct de speler die het verst moet rijden. De helft van de selectie kan op de fiets naar HSC'21 en de andere helft zit in een straal van 25 om Haaksbergen heen.
Hij woont in Zutphen, dat is natuurlijk wel een stuk dichter bij dan Veghel, maar naar Haaksbergen toch nog ongeveer 3 kwartier rijden.

Wel een jonge speler, dat past prima in het beleid. Is die klaar voor de basis Fregge?
 

Fregge

Well-known member
Ik vind hem een goede voetballer, maar hij is (nog) niet constant genoeg. Wisselt goede wedstrijden af met wedstrijden waar alles mislukt. Vind het toch jammer. Had hem graag nog even hier gezien.
 

Unregistere

Well-known member
Jullie zijn aardig bezig. Fregge haalt een speler weg bij Unnekuukse, daarna plukken Groene en Waan een speler weg bij Fregge... Nu moet alleen Unnekuukse nog toeslaan in Haaksbergen! Al heeft JVC net al twee andere spelers aangetrokken dus.
 

Unnekuukse

Active member
Jullie zijn aardig bezig. Fregge haalt een speler weg bij Unnekuukse, daarna plukken Groene en Waan een speler weg bij Fregge... Nu moet alleen Unnekuukse nog toeslaan in Haaksbergen! Al heeft JVC net al twee andere spelers aangetrokken dus.

Drie zelfs! Middenvelder Thomas Loning van Achilles 29 komt deze zomer ook naar Cuijk.
 

de waan

Well-known member
Hoe kwam Van Dijk eigenlijk bij jullie terecht, Fregge? Vanuit Zutphen toch niet een heel logische keus.
 

Unregistere

Well-known member
Drie zelfs! Middenvelder Thomas Loning van Achilles 29 komt deze zomer ook naar Cuijk.

Ah, dat vond ik destijds in de wedstrijd tegen ons een van de weinige spelers van Achilles '29 die ik wel aardig vond. Fel ventje en durfde ook wel de bal te vragen. Kan JVC wel een goede aan hebben, waarschijnlijk komt hij in een sterker team nog beter tot zijn recht.
 

Fregge

Well-known member
Goeie vraag eigenlijk. Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat hij onder Van Casteren heeft getraind bij Vitesse.
 

Unnekuukse

Active member
Het houdt niet op vandaag: trainer Akakan heeft voor een jaar bijgetekend en Jarno van Lieshout komt over van zaterdag 1. Hij is daarmee de 4e nieuweling in de selectie.
 

Unregistere

Well-known member
Was in het seizoen 2016/17, toen Jong Vitesse tweede divisie speelde, als jonkie ook al goed voor zeven competitiegoals.
 

Unregistere

Well-known member
Het is nogal raak bij JVC de laatste dagen. Wordt een flink nieuw team zo te zien. Of is het min of meer toeval dat ze nu redelijk kort na elkaar worden gepresenteerd?
 

Unnekuukse

Active member
Twaalf inmiddels.
JVC Cuijk heeft ook Serdar Ordu (voorheen Blauw Geel, nu Cito) en Jordi van de Kerkhof (nu tijdelijk, vanwege een forse blessure, assistent-trainer, voorheen onder meer bij Achilles en n Duitsland gespeeld) vastgelegd. Engin Gung?r, die in de winterstop naar JVC Cuijk kwam, blijft.
Lucas van de Heuvel en Kilian Koeshni vertrekken. De laatste stond regelmatig in de basis, de eerste niet.
 

Fregge

Well-known member
Ordu is wel een goede voetballer vond ik bij ons. Alleen na z'n blessure was het niet veel meer.
 
Bovenaan