Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Noordwijk raakt na dit seizoen vleugelaanvaller Denzel James (24) kwijt aan Sparta Rotterdam. De man met rugnummer 66 maakte dit seizoen tot nu toe vier goals in de derde divisie, maar scoorde ook tegen Sparta in de TOTO KNVB Beker. Volgens Henk van Stee volgden ze hem daarvoor al. Dat lijkt me een fabeltje, maar hoe dan ook leuk voor James.
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia heeft een tussentijdse versterking binnen. De 25-jarige middenvelder Dean van Ooijen komt in de winterstop over van Excelsior Maassluis, waar hij weinig meer in de plannen van de nieuwe trainer Dogan Corneille voorkomt.
 

Unregistere

Well-known member
Nog een versterking voor Westlandia in de winterstop. Patrick Batist keert na een half seizoen VVSB weer terug in Naaldwijk.
 

Unregistere

Well-known member
Pernelly Biya, de snelle aanvaller van VVOG, verkast komende zomer naar DOVO.

Daar blijft Joshua Patrick zijn ploeggenoot, want de topscorer van de Veenendalers verlengde zijn contract met twee seizoenen.

Quick Boys neemt in de winterstop al afscheid van verdediger Noah Barendse. Hij zoekt een nieuwe uitdaging. Mogelijk Westlandia?

Jeffrey Neral, voor wie SteDoCo maandenlang bij de KNVB bezig was om hem speelgerechtigd te krijgen, gaat de ploeg uit Hoornaar vermoedelijk al weer verlaten. Volgende bestemming: AS Trenc?n.
 

Unregistere

Well-known member
Jesse Dibbets verruilt OJC Rosmalen na dit seizoen voor TEC.

DVS '33 Ermelo haalt doelman Daan Huiskamp weer terug. Hij keept nu bij SC Genemuiden.
 

Unregistere

Well-known member
Rafik El Hamdi, voormalig speler van FC Volendam en dit seizoen aanvankelijk actief bij het als een zeepbel uiteengespatte Marokkaanse Chabab Rif Alhoceima, sluit per direct aan bij Eemdijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Westlandia vertrouwt de lage klassering op de ranglijst niet helemaal. Waar eerst al werd aangekondigd dat Patrick Batist erbij komt in de winterstop komt nu ook Dean van Ooijen (Excelsior M) erbij. De verwachting is dat ook Anwar Beeldstroo daar nog bijkomt. Anwar is een aanvaller die het dit seizoen bij Capelle al vroeg voor gezien hield.
 

Unregistere

Well-known member
Jan Willem Kamp verruilt Quick '20 in de zomer voor Quick Boys. Hij tekent voor twee seizoenen.

Ken hem alleen van naam. Goede speler?
 

De Groene Scout

Well-known member
Jan Willem Kamp verruilt Quick '20 in de zomer voor Quick Boys. Hij tekent voor twee seizoenen.
Ken hem alleen van naam. Goede speler?

Een echte Boeskool en daardoor erg verrassend dat die naar Quick Boys gaat. Na jaren vakantie naar Mallorca en een nieuwe keuken, meubels en tuinaanleg als verkapte betaling wil hij dus eindelijk ook wel een keer harde euro's verdienen met het voetballen.

Zonder geheid; ik neem aan dat hij gaat verhuizen? Goede middenvelder die het vooral van het harde werken en inzet moet hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Even wat onderzoek gedaan en Kamp studeert dus in Amsterdam en wil na de studie in Amsterdam blijven voor zijn werk. Dat verklaard overstap al beter. Opmerking op de website van QB klopt wel prima: "Hij is een goed geschoolde en fysiek sterke middenvelder met leidinggevende vaardigheden. Een nuchtere jongen die in onze ogen goed bij Quick Boys past". Daar kan ik mij prima in vinden. Als HSC'er moet ik hem wel een grote klootzak vinden, maar voor zijn ploeg is het een hele goede.
 
Bovenaan