Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
GOES heeft nogal wat blessures in met name de achterhoede. Eerder deze week begreep ik van de trainer al dat ze bezig waren zich achterin te versterken, nu is het officieel rond. Jelle Klap komt over van Hoek en maakt het seizoen af bij GOES. De rechtsback staat vandaag nog niet in de basis tegen Westlandia.

Unregistere

Well-known member
Bij ons staat er volgend seizoen een andere keeper onder de lat. Stef Doed?e zal ASWH komende zomer verlaten. Nieuwe club is nog onbekend. Dat wordt best even wennen, want hij is sinds zijn komst van FC Dordrecht al zes jaar de vaste doelman.

de waan

Well-known member
Ook bij ons komend seizoen een nieuwe man onder de lat. Na elf seizoenen (een klein uitstapje naar FC Emmen uitgezonderd) stopt Brammer er mee. Benieuwd of er nog een keeper bij komt, of dat Tenhagen en Kiers het mogen uitvechten.

Verder een oude bekende die terugkeert. Michael Wensing (nog altijd pas 27) komt na zeven seizoenen bij SVZW terug.

Gelukkig ook steeds meer spelers die bijtekenen waaronder Freek Grondman en Tom ter Hogt.

De Groene Scout

Well-known member
Eindelijk kan er ook een nieuwkomer gepresenteerd worden bij HSC'21 voor volgend seizoen. Michael Wensing keert na 7 jaar SVZW terug bij HSC'21.
Freek Grondman blijft en daar kan hij dus prima het centrum mee vormen.
Doelman Jeffrey Brammer stopt ermee; 2e doelman Rutger ten Hagen en de momenteel geblesseerden Tom ter Hogt en M?t? Szolga blijven ook.

Alle gesprekken zijn gevoerd; ongeveer 10 blijvers, 10 vertrekkers en nog 5 vraagtekens.

De Groene Scout

Well-known member
Benieuwd of er nog een keeper bij komt, of dat Tenhagen en Kiers het mogen uitvechten.

Zal zeker nog een keeper bijkomen. De A1 heeft nog een B-keeper in de goal staan en naast ten Hagen en Kiers is er niets meer bij het 1e en 2e.
Twee namen gaan veel rond Renze Fij (serieuze optie als hij geen profcontractje krijgt) en Wouter Lankheet ('gestald' bij Longa'30 om ervaring op te doen).

Unregistere

Well-known member
Je inschatting over tien tot vijftien vertrekkers lijkt dus (helaas?) zeer juist te worden, Groene.

Nog een Zeeuwse transfer voor komende zomer. Erwin Franse, de topscorer van GOES, gaat naar Hoek. Jammer, wij waren ook met hem in gesprek. De combinatie van de aanbieding en de afstand heeft hem toch doen besluiten voor Hoek te kiezen.

Verder bij ons nog weinig echte duidelijkheid. Barendrecht is aan spelers aan het trekken, waaronder jongens met doorlopende contracten. Even afwachten hoe dat zich ontwikkelt. Ook Quick Boys heeft concrete interesse in een speler van ons, dus ook dat is maar de vraag hoe dat afloopt.

Unregistere

Well-known member
Kyle Doesburg keerde afgelopen zomer na een jaartje ASWH terug bij Hoek. Daar doet de sterke, snelle aanvaller het prima met tot nu toe 13 competitiedoelpunten. Komende zomer verlaat hij Hoek echter weer. De Zeeuwse spits kiest voor het ambitieuze SteDoCo.

Unregistere

Well-known member
Mwah, hij blijft voor zo ver ik weet gewoon in Zeeland werken. Dus de leerlingen kunnen nog steeds hun bijdrage leveren in de stemmenjacht. ;)

Unregistere

Well-known member
In de voorhoede zullen we ook iets moeten doen, al was dat toch al de bedoeling. Bilal El Amrani zal ASWH na dit seizoen namelijk weer verlaten. De reistijd, in combinatie met het werken in zijn eigen bedrijf, breekt de van Ajax amateurs gekomen spits op. Daarbij speelt ook mee dat hij de laatste tijd geen basisspeler meer is. Daarom gaat El Amrani, tot nu toe goed voor vier competitiegoals, op zoek naar een club in de omgeving van Amsterdam.

Unregistere

Well-known member
Gerald Postma vertrekt na dit seizoen bij FC Groningen. De middenvelder, die vaak meespeelt bij de beloften, gaat verder bij Harkemase Boys.

ONS Sneek heeft aanvaller Tyson dos Santos aangetrokken. Hij komt over van Oranje Nassau.

Unregistere

Well-known member
FC Lisse is flink actief op de spelersmarkt. Ze halen ook de prima middenvelder Jeffrey Klijbroek op bij ODIN '59. Hij is al de zesde nieuwkomer voor volgend seizoen.

DOVO heeft verdediger Mourad Marbouh (Bennekom) aangetrokken.

Hoek haalt dan weer een keeper. Nicholas Skverer komt in de zomer over van Woezik. Daar staat weer het vertrek van verdediger Lionel Fitsch tegenover.

Noordwijk-goalie Roy Rondeltap staat volgend seizoen onder de lat bij De Jodan Boys.

Fregge

Well-known member
Heey! Een nieuwe speler! Een aanvallende middenvelder / vleugelspeler. Jeremy Raas van Nuenen gaat naar Blauw Geel.

De Groene Scout

Well-known member
De gewenste nieuwe doelman is er ook voor HSC'21.
Beetje volgens verwachting komt Wouter Lankheet netjes terug op het moment dat Jeffrey Brammer zou stopen.
Lankheet zat 4 jaar als 2e keeper achter Brammer op de bank en besloot vorig seizoen naar Longa'30 te gaan om vlieguren te maken.
Dat heeft hij gedaan en Brammer stopt en nu dus terug; mooi!!!

Nog 1 echte middenvelder die er direct kan staan voor de basis en 3 speler voor de breedte en de selectie is rond.

Unregistere

Well-known member
Heey! Een nieuwe speler! Een aanvallende middenvelder / vleugelspeler. Jeremy Raas van Nuenen gaat naar Blauw Geel.

Dat zal neem ik aan Jamey Raas zijn? Die heb ik nog zien spelen tegen in elk geval Unitas, maar volgens mij ook tegen IFC. In Gorinchem kopte hij toen de late 1-2 binnen, waardoor Nuenen won. Als ik het me goed herinner een redelijk snelle linksbuiten.

Fregge

Well-known member
Ah ja. Sorry. Dat is hem inderdaad. Linksbuiten? Ik had liever iemand voor op rechts gezien, maar goed.

Unregistere

Well-known member
Ah ja. Sorry. Dat is hem inderdaad. Linksbuiten? Ik had liever iemand voor op rechts gezien, maar goed.

Daar stond hij toen wel, maar durf niet te zeggen of hij ook daadwerkelijk linksbenig is. Tegenwoordig natuurlijk mode om buitenspelers aan de andere kant te laten spelen. Dus misschien kan hij ook prima op rechts spelen hoor.

De amateurs van Ajax hebben Mitchel Bormann van ODIN '59 aangetrokken. Een aanvaller die in het 5-3-2 van ODIN prima speelt als offensief ingestelde rechtsback. Scoorde al zeven keer in de competitie. Ben benieuwd of de Amsterdammers hem ook als back halen.

DOVO heeft Jordi Balk aangetrokken. Die verkaste onlangs van FC Lienden naar DUNO D., maar in de zomer dus naar Veenendaal.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 heeft ook verlengd met topschutter Wessel Wibreuk. Hij mag binnenkort nog wel een weekje stage lopen bij FC Twente, maar als daar niets uitkomt blijft hij dus gewoon.
Verder blijft middenvelder Brent Schutte toch nog een seizoen. Hij wilde in eerste instantie weg omdat hij niet inzag om komend seizoen in beeld te komen op het middenveld, maar na het vertrek van 2 middenvelders die voor hem in de pikorde zaten (Screever en ter Hogt) is hij van mening veranderd.

De teller staat hiermee op 19
3 keepers
6 verdedigers
5 middenvelders
5 aanvallers
Zal er in elke linie nog wel 1 bij komen voor de breedte.

Bovenaan