Ik krijg zo langzamerhand het idee, dat de Kok helemaal niet weet wat er zoal bij zaterdagverenigingen leeft en dat hij teveel rondloopt bij de kadermensen van elitaire zondagclubs.
Alsof ook maar 1 bestuurder bij Staphorst gefrustreerd is omdat men op hoofdklasse niveau speelt......
Versterkingen halen ( of vervangers halen voor vertrokken spelers ) en het goed naar de zin hebben in de huidige competitie hoeft mekaar niet uit te sluiten.
Men wil in de huidige competitie graag zo hoog mogelijk eindigen en zoveel mogelijk van concurrenten winnen, dat willen ze allemaal.
Ik denk eerlijk gezegd ook wel, dat men bij Staphorst trots zou zijn een klasse hoger te kunnen voetballen , maar tegelijk zal men beseffen, dat de za HB een leuke competitie is en dat het bepaald geen ramp is als men niet promoveert.
( Dat laatste is ook wat ik meerdere malen supporters en vrijwilligers van Staphorst heb horen zeggen
)
Vergelijk het wellicht met AFC. Daar heeft men zich erg versterkt, vooral om niet steeds te moeten verliezen van de top-zaterdagclubs.
Als ik jou begrijp moeten ze bij een eventueel kampioenschap beslist hogerop willen.
Ik heb niet het idee, dat ze daar bij AFC ook zo over denken.