Topklasse zondag seizoen 2015/2016

De Groene Scout

Well-known member
Zijn 'we' er allemaal klaar voor?
De voorbereiding zit er op en komende zondag de eerste speelronde. De kenners hebben het vaak over dezelfde ploegen die het wel even uit gaan maken m.b.t. kampioenschap, plaatsing voor de 2e divisie en de laagvliegers.
De grote clubs die de laatste jaren in het linker rijtje bivakkeerden worden ook nu vaak genoemd om zich daar dit jaar te nestelen. Deze hebben volgens mij ook die ambitie wel, hoewel sommigen al wel tegenstribbelen tegen de 'strengere' regels in die 2e divisie. De nieuwkomers krijgen het volgens diezelfde kenners erg zwaar komend seizoen. We beginnen allemaal met een schone lei, de bal is rond en alles is mogelijk om maar een paar clich?s te gebruiken.

Dit is in ieder geval de eerste speelronde:

De Treffers - HBS
SWZ Boso Sneek - TEC
Hercules - OJC Rosmalen
AFC - JVC Cuijk
UNA - Kon. HFC
VVSB - HSC'21
EVV - WKE
FC Lienden - Magreb'90
 

Unregistere

Well-known member
Het zou mij eigenlijk licht tegenvallen als Magreb '90 zich niet eenvoudig weet te handhaven. Prima ploeg, paar goede versterkingen gehaald. Ik heb ze zelfs stiekem genoteerd als outsider voor een plek bij de eerste zeven!

Van TEC en SWZ Boso Sneek verwacht ik inderdaad ook wel dat die het zwaar krijgen. Net als wellicht OJC en Hercules.

Ook Koninklijke HFC komt in het 'moeilijke tweede jaar' terecht, maar die hebben de selectie wel aardig op peil gehouden volgens mij. Wel de spits kwijt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik hoop dat Eddy de jongens nog wel even aangeeft hoe ze bij VVSB over ons denken. Dat moet ze toch op scherp kunnen zetten om het tegendeel te bewijzen.
 

de waan

Well-known member
Ja, dat was ook de reden dat ik het even onder de aandacht bracht. Met een beetje mazzel helpt het. Of we gaan echt betonvoetvan spelen, dat kan natuurlijk ook.
 

Joost

Well-known member
Vandaag een groot artikel over EVV in de krant, zoals eigenlijk elk jaar.

Doelstelling van de ploeg is top 7 en plaatsing voor de landelijke divisie.
 
G

Gast

Guest
Inderdaad eindelijk voor het "echie"!
Na een goede voorbereiding beginnen met een thuiswedstrijd tegen HBS, erg benieuwd!
 

Unregistere

Well-known member
Wie verwachten jullie komend seizoen hoog op de topscorerslijst?

Usual suspects zoals Tjeerd Westdijk, Chefrino Eind, Mark Fennebeumer, Wesley Meeuwsen, Giovialli Serbony en Rob van Boekel of nieuwe namen zoals Pieter Koopman, Koen Beeren, Nourdin Boukhari en Jaouad Chraou?
 

de waan

Well-known member
Sinds ik geen site meer onderhoud, merk ik dat de kennis van de ploegen en spelers een beetje achteruit holt. Met andere woorden: ik heb geen idee. Van Jaouad Charou heb ik zelfs nog nooit gehoord.
 
Jip Bartels (TEC) is denk ik ook wel een speler die je hoog in de lijst kan verwachten. Was topscorer van de voorbereiding, al zegt dat natuurlijk niets
 

De Groene Scout

Well-known member
Topscorer komt niet uit Haaksbergen vrees ik. Gok dat wij gaan voor Wilens als 1e keus, dat is meer een balvaste spits die ook anderen laat scoren. Onze nieuwe man Bas Postma is wel een echte afmaker, maar die zal langzaam gebracht worden. Beide zet ik op 10 goals.

Eind heb ik wel veel voorbij zien komen in de voorbereiding en die speelt nu ook in een aanvallender team. Die zou het zo maar kunnen worden.
 

de waan

Well-known member
Cenk Uguz heeft vandaag weer minuten gemaakt in het 2e, maar moet na een opgelopen virus/infectie nog aansterken. Is heel wat kilo's kwijtgeraakt.

Er was ook nog nieuws gisteravond bij de spelerspresentatie, want Coplan ontbrak. Hij blijkt al twee weken spoorloos te zijn en niemand die weet waar hij uithangt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Cenk Uguz heeft vandaag weer minuten gemaakt in het 2e, maar moet na een opgelopen virus/infectie nog aansterken. Is heel wat kilo's kwijtgeraakt.

Er was ook nog nieuws gisteravond bij de spelerspresentatie, want Coplan ontbrak. Hij blijkt al twee weken spoorloos te zijn en niemand die weet waar hij uithangt.

Klopt, tijdens het oefenpotje tegen Quick'20 vroeg ik de leider nog of hij wist waar hij was, toen was het ook al niet bekend. Blijkbaar niet blij met zijn bijrol bij HSC'21 en kiest eieren voor zijn geld. Zal binnenkort wel ergens opduiken, maar voetballen zal wel lastig worden voor hem op deze manier.
 
Bovenaan