Topklasse zondag seizoen 2015/2016

de waan

Well-known member
Dat lijkt me niet de handigste manier dan, als dat inderdaad de reden is.

Wat is die Willie Oosterhuis een vreselijke kwast trouwens. Heel vervelende man en foute humor bovendien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat is die Willie Oosterhuis een vreselijke kwast trouwens. Heel vervelende man en foute humor bovendien.

Vanwaar was die avond eigenlijk? Spelerspresentatie las ik, maar hoe zag zoiets eruit en wie waren daarbij uitgenodigd dan?
Willy is best een prima kerel, maar dan meer op het podium met TROS-publiek. Verder kun je hem ook prima hebben 1 op 1, maar voor een spelerspresentatie van HSC zie ik in hem ook niet bepaald de juiste persoon.
 

de waan

Well-known member
Nieuw initiatief om de selectie te presenteren. Het idee en de uitvoering was prima (even los van mijn Willie Oosterhuis-allergie), maar er had wel iets meer ruchtbaarheid aan gegeven mogen worden, want het was (niet heel verrassend) wel erg rustig in de kantine. Ik was er ook alleen omdat de presentiegids ook werd uitgereikt. Ik kreeg daarom gistermiddag al het verzoek of ik ook aanwezig kon zijn.

Er was overigens ??n speler die met een glas bier in de hand het podium betrad. Jij mag ??n keer raden wie?
 

Unregistere

Well-known member
Sinds ik geen site meer onderhoud, merk ik dat de kennis van de ploegen en spelers een beetje achteruit holt. Met andere woorden: ik heb geen idee. Van Jaouad Charou heb ik zelfs nog nooit gehoord.

Chraou is door OJC weggeplukt bij RWB, waar hij aan de lopende band scoorde sinds de winterstop. In de voorbereiding maakte hij ze ook makkelijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC met de volgende 11
Brammer
Brummelhuis, Basut, Grondman, van Dijk
ter Hogt, van Ek , Nieuwboer
Ottink, Wilens, Yeftha
 

De Groene Scout

Well-known member
De heren doen het rustig aan in de Topklasse. Volgens mij veel afwachten en kijken nar de sterkte van elkaar. Tot op heden wordt er immers niet veel gescoord.
Rust bij:
SWZ Boso Sneek - TEC 0-0
Hercules - OJC Rosmalen 1-1
VVSB - HSC'21 0-0

Half uur onderweg bij:
De Treffers - HBS 1-0
AFC - JVC Cuijk 0-0
UNA - Kon. HFC 0-0
EVV - WKE 0-0
FC Lienden - Magreb'90 0-0
 

De Groene Scout

Well-known member
De Treffers nog voor rust naar 2-0. Beide doelpunten gemaakt door Meeuwsen.
Wat is er aan de hand in Amsterdam? Oorlog bij AFC-JVC? Zie op twitter in 1 helft al meerdere gele kaarten en ook voor beide al een rode kaart voorbij komen. 1-0 voor AFC overigens.
 

De Groene Scout

Well-known member
In de loop van de 2e helft wordt het net wat vaker gevonden:

Afgelopen:
SWZ Boso Sneek - TEC 0-1
Hercules - OJC Rosmalen 1-1
VVSB - HSC'21 2-0

Nog 25 minuten:
De Treffers - HBS 3-0 (3x Meeuwsen)
AFC - JVC Cuijk 3-1
UNA - Kon. HFC 1-0
EVV - WKE 0-0
FC Lienden - Magreb'90 0-1
 

de waan

Well-known member
Al vierde jaar op rij dat we beginnen met een nederlaag. Dat is toch wel een beetje waardeloos.
 

de waan

Well-known member
Totogewijs een beetje jammer dat Magreb de 0-2 nog maakt.

Gaat de wedstrijd in Echt wel door? Nul komma nul informatie over te vinden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Prima start voor de debutanten TEC en Magreb. Beide winnen hun 1e uitduel in de Topklasse. Magreb zelfs bij de huidige kampioen FC Lienden. Dat is knap!!!
 

de waan

Well-known member
Lienden heeft volgens mij aanvallend heel slecht ingekocht. Met Grot en Wiafe twee gigantische broodvoetballers binnen gehaald.
 
De eerste klap is een daalder waard!

VVSB was in de eerste helft veel sterker dan HSC'21 en had voor de rust eigenlijk al met 1/2-0 voor moeten staan. Doen dit niet en laten HSC'21 leven. Die waren de tweede helft sterker maar veel grote kansen waren er niet. Ontlading bij de 1-0 was dan wel groot bij VVSB. Ook mooi dat 2 debutanten scoren!
 

Unregistere

Well-known member
Zege van Magreb '90 verbaast me niet. Prima team, heb ze ook als 'dark horse' bij de top 7 geplaatst in de toto op dit forum. Misschien iets te optimistisch, maar waarom niet?

Speeldag 1

AFC - JVC Cuijk 3-1
EVV - WKE 0-1
Hercules - OJC Rosmalen 1-1
FC Lienden - Magreb '90 0-2
SWZ Boso Sneek - TEC 0-1
De Treffers - HBS 3-0
UNA - Koninklijke HFC 1-0
VVSB - HSC '21 2-0

STAND

1. De Treffers 1-3 (+3)
2. AFC 1-3 (+2, 3 goals voor)
3. Magreb '90 1-3 (+2, 2 goals voor)
=. VVSB 1-3 (+2, 2 goals voor)
5. TEC 1-3 (+1, 1 goal voor)
=. UNA 1-3 (+1, 1 goal voor)
=. WKE 1-3 (+1, 1 goal voor)
8. Hercules 1-1 (0, 1 goal voor)
=. OJC Rosmalen 1-1 (0, 1 goal voor)
10. EVV 1-0 (-1, 0 goals voor)
=. Koninklijke HFC 1-0 (-1, 0 goals voor)
=. SWZ Boso Sneek 1-0 (-1, 0 goals voor)
13. JVC Cuijk 1-0 (-2, 1 goal voor)
14. HSC '21 1-0 (-2, 0 goals voor)
=. FC Lienden 1-0 (-2, 0 goals voor)
16. HBS 1-0 (-3, 0 goals voor)
 
Bovenaan