Topklasse zondag seizoen 2015/2016

bqandy

Well-known member
Ik snap alle frustraties wel, maar hoe verliep de wedstrijd tussen HSC'21 en UNA? Terechte winst UNA?
 

de waan

Well-known member
Mijn adagium is: als je vaker scoort is het altijd verdiend.

Eerste helft: erg nerveus spel, UNA sterker in het eerste half uur, paar goede reddingen van Brammer, laatste kwartier komt HSC beter in de wedstrijd.
Tweede helft: Duidelijk veldoverwicht van HSC, maar het oude euvel stak weer de kop op: erg veel moeite om de trekker over te halen. UNA scoort nadat HSC (!) een corner had, afgeslagen bal, organisatie even weg en uit gecounterd. Daarna nog een kwartier lang een vrij kansloos slotoffensief met rare wissels (met drie centrumspitsen spelen en de vleugels eruit halen, tja).

Conclusie: niet nodig, weinig geluk, maar de cijfers liegen niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
HSC scoort wel erg weinig of niet? Heb die uitslagen even bekeken, maar het lijkt me geen pretje om al die duels te bekijken. Is de tactiek zo behoudend of missen ze afmakers?
 

de waan

Well-known member
HSC scoort wel erg weinig of niet? Heb die uitslagen even bekeken, maar het lijkt me geen pretje om al die duels te bekijken. Is de tactiek zo behoudend of missen ze afmakers?

Dat laatste. Nu hebben we dit seizoen eindelijk de verdediging eens een keer goed op orde, scoren we niet meer. De drie centrumspitsen hebben bij elkaar 6 keer gescoord, dat zegt genoeg.
 

Unregistere

Well-known member
Poeh, zes goals is over een heel seizoen inderdaad wel heel erg weinig... Ik vond zeven goals van onze drie spitsen over een half seizoen al niet veel, maar het kan dus erger.

Al had HSC wel veel scorende vleugelspitsen toch?
 

Unregistere

Well-known member
Ah ja, ik wist dat die topscorer was. Alleen voor mijn gevoel was dat een vleugelspits. Niet dus. Volgens mij tegen ASWH destijds wel toch?
 

de waan

Well-known member
Dat denk ik wel ja. Dit seizoen heeft hij veelal vanaf het middenveld gespeeld, dat is ook meer zijn plek.
 
Bovenaan