Topklasse zondag seizoen 2015/2016

noordooster

Well-known member
De definitieve samenstelling van de Tweede Divisie is nu dus ook bekend.
HHC is helaas de enige amateurvereniging uit de 4 noordelijke provincies in deze klasse die er nooit had moeten komen.
De 3 zuidelijke provincies leveren nu dus na Kozakken Boys nog een club : UNA .

De nieuwe competitie ziet er dus tot nu toe als volgt uit:

Tweede divisie

1. Katwijk (2 apr)
2. Excelsior M (9 apr)
3. HHC Hardenberg (23 apr)
4. Kozakken Boys (23 apr)
5. FC Lienden (23 apr)
6. Barendrecht (30 apr)
7. Spakenburg (30 apr)
8. TEC (1 mei)
9. Jong Vitesse (2 mei)
10. VVSB (8 mei)
11. Kon. HFC (8 mei)
12. De Treffers (8 mei)
13. AFC (8 mei)
14. Jong AZ (9 mei)
15. Jong Sparta Rotterdam (9 mei)
16. Jong FC Twente (14 mei)
17. GVVV (14 mei)
18. UNA (22 mei)
 

noordooster

Well-known member
Ik vind het helemaal niks met die beloftenteams en dat mixen zaterdag-zondag. En inderdaad, ook te eenzijdig verdeeld over het land.
Wat mij betreft waren die Topklassen za en zo zonder beloftenteams gewoon het hoogste niveau gebleven.
 

noordooster

Well-known member
Ach, Groene Scout, het is maar mijn mening.
En anderen, vooral de KNVB-kopstukken, denken daar weer anders over.
Volgend seizoen tegen bqandy en waarschijnlijk tegen Quick' 20 , en alles gewoon op zondagmiddag om 14.30 uur is toch ook niet verkeerd ?
 

de waan

Well-known member
Volgend seizoen tegen bqandy en waarschijnlijk tegen Quick' 20 , en alles gewoon op zondagmiddag om 14.30 uur is toch ook niet verkeerd ?

Jij snapt er echt geen reet van, he.

Ik dacht hier even rustig uit te komen huilen, moet ik deze onzin ook nog lezen.
 

de waan

Well-known member
Ik zit nog een beetje "hoog in de emotie", vandaar dat ik wat fel reageer, maar kom op h?, de tekst die ik net quote kan normaal gesproken alleen door een vrouw uitgesproken worden. Het is nog net geen "ach. het is maar een spelletje".
 

Forza AZ

Well-known member
Als FC Twente en Jong Twente nou wegvallen, mogen de nummers 8 dan ook naar de 2e Divisie?
Het lijkt me dat Jong Groningen dan als eerste in aanmerking komt (in plaats van Jong Twente). Of er nog een 2e open plek is hangt er vanaf of de KNVB een club kan vinden die direct naar de Eerste Divisie wil. Zou best kunnen dat die dan opnieuw met 19 clubs afgewerkt moet worden.
 
Bovenaan