Topklasse zondag seizoen 2015/2016

de waan

Well-known member
Bouwmeister liet trouwens in zijn invalbeurt wel even zien dat hij gewoon in de basis had moeten starten.

Basut (alsof die penalty al niet erg genoeg was) en Van Dijk (praatkaart in de laatste minuten, hoe dom) zijn volgende geschorst trouwens.
 

De Groene Scout

Well-known member
Viel inderdaad goed in, maar zo ude laatste weken een beetje onge?nspireerd trainen. Mede door de schorsingen doen we het volgende week zo:
Brammer
Veensma / Uguz / Grondman / Garritsen
Nieuwboer / van Ek / ter Hogt
Ottink / Wilens / Bouwmeister
 

germania

Member
Ik denk inderdaad als Looms helemaal niet trainde en scoorde je hem nog op moest stellen.
Ik vond die Bouwmeester bij Silvolde altijd een heel goede speler.
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 lijkt de strijd langs de lijn te gaan winnen.:duim:
Inmiddels 3 bussen volgeboekt en UNA heeft de inzet van 1 bus zojuist afgeblazen; geen animo.
 

de waan

Well-known member
Verbaast mij ook wel een beetje. Het is niet zo dat UNA bijna geen publiek trekt en een paar jaar terug gingen ze nog met bussen vol naar Kaatsheuvel, toen ze kampioen werden. Zondag waren er ook al niet veel uit Veldhoven viel me op. Ik vind het voor nu wel even prima.
 

noordooster

Well-known member
Ik las op de site van HSC '21 dat er maandag j.l. 1385 toeschouwers waren.
Eerlijk gezegd viel me dat wat tegen.
Ik heb nog steeds het idee dat HSC' 21 in de regio een behoorlijke publiekstrekker is en dat het er in hun hoogtijjaren altijd erg druk was.
 

de waan

Well-known member
Nou ja, we liegen er in ieder geval geen 1000 bij, zoals veel andere clubs doen.

Verder is 1400 natuurlijk hartstikke prima. Helemaal geen beroerde ambiance hoor.

20160516153020.jpg
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Mooi aantal hoor, 1400. Heb ik dit jaar niet vaak meegemaakt bij onze wedstrijden. Zeker niet op eigen veld.

Zoals Foppe zou zeggen: Dat is inderdaad hartstikkene prima.

Wie mag de wedstrijd fluiten, is dat al bekend?
 

noordooster

Well-known member
Het was toch een beslissende wedstrijd op een dag dat er verder weinig werd gevoetbald.
Bij HHC zaten ze dit seizoen op een gemiddelde van zo'n 1300 toeschouwers.
Ik had het idee dat HSC '21 in de regio een behoorlijke publiekstrekker is, maar misschien is dat teveel gebaseerd op de tijden van Sepp en Looms, want zonet zag ik in een overzicht dat HSC '21 gemiddeld op 480 zit.
Maar ja, verder ook niet erg belangrijk.
 

de waan

Well-known member
Het was toch een beslissende wedstrijd op een dag dat er verder weinig werd gevoetbald.

Er werd overal gevoetbald afgelopen zondag, behalve in de Eredivisie. De tijden dat er bij ons tweewekelijks meer dan 1000 mensen langs de lijn stonden is al een eeuwigheid geleden. De opkomst van FC Twente is wat dat betreft erg slecht geweest voor het regionale amateurvoetbal. Hopelijk komen er komend seizoen weer wat terug.
 

noordooster

Well-known member
Er werd overal gevoetbald afgelopen zondag, behalve in de Eredivisie. De tijden dat er bij ons tweewekelijks meer dan 1000 mensen langs de lijn stonden is al een eeuwigheid geleden. De opkomst van FC Twente is wat dat betreft erg slecht geweest voor het regionale amateurvoetbal. Hopelijk komen er komend seizoen weer wat terug.

Ze speelden toch afgelopen maandag en niet zondag ? Daarom juist.
 
Bovenaan