Topklasse zondag seizoen 2015/2016

noordooster

Well-known member
Leuk voor OJC dat zij het gehaald hebben. Hadden ze halverwege niet meer verwacht, denk ik. Beetje mazzel met het wegvallen van WKE, maar daarna dus zelf gered.

Ik had juist liever gezien dat Sneek zich rechtstreeks zou kunnen handhaven, net als zaterdagbuurman ONS.
De kans is groot dat ze er met p/d wedstrijden uitvliegen en dat is dan na het wegvallen van WKE een verdere verschraling van het zondag-topamateurvoetbal in Noord.
 

de waan

Well-known member
Ik zie Sneek zich nog wel handhaven. Zit veel meer voetbal in dan bij OJC, maar die zijn beter in degradatievoetbal.
 

de waan

Well-known member
Er zijn twee periodes, 1e seizoenshelft en 2e seizoenshelft. Die zijn gewonnen door respectievelijk De Treffers en Lienden. De periode die door WKE is gewonnen schuift door naar de hoogst ge?indigde ploeg zonder periodetitel en dat geldt ook voor de periodetitel van Lienden. VVSB moet dus voor HFC eindigen, dan hebben jullie een (vervangende) periodetitel.
 
Er zijn twee periodes, 1e seizoenshelft en 2e seizoenshelft. Die zijn gewonnen door respectievelijk De Treffers en Lienden. De periode die door WKE is gewonnen schuift door naar de hoogst ge?indigde ploeg zonder periodetitel en dat geldt ook voor de periodetitel van Lienden. VVSB moet dus voor HFC eindigen, dan hebben jullie een (vervangende) periodetitel.
Duidelijk verhaal! Gelijkspel is dan genoeg. Nog een mooie uitdaging om voor het 3e jaar op rij een periode te bemachtigen!
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Er zijn twee periodes, 1e seizoenshelft en 2e seizoenshelft. Die zijn gewonnen door respectievelijk De Treffers en Lienden. De periode die door WKE is gewonnen schuift door naar de hoogst ge?indigde ploeg zonder periodetitel en dat geldt ook voor de periodetitel van Lienden. VVSB moet dus voor HFC eindigen, dan hebben jullie een (vervangende) periodetitel.
Dat klopt volgens mij niet aangezien de 2e periode al uitgespeeld was voor het verdwijnen van WKE. Die was op dat moment al gewonnen door Kon. HFC

De periodes zijn dus gewonnen door WKE (speeldag 1-10), Kon. HFC (speeldag 11-20) en Lienden (speeldag 16-30).
TEC is al zeker van ??n van de 2 vervangende periodes. De 2e gaat tussen VVSB (47 (+22)), De Treffers (45 (+19)) en AFC (44 (+4)), waarbij AFC gezien het doelsaldo eigenlijk kansloos is.
 

Joost

Well-known member
Dat klopt volgens mij niet aangezien de 2e periode al uitgespeeld was voor het verdwijnen van WKE. Die was op dat moment al gewonnen door Kon. HFC
Dat was zelfs heel opmerkelijk. WKE trok het beroep in 2 dagen nadat Koninklijke HFC de periode had gewonnen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Aanstaande maandag (2e Pinksterdag) om 14.00 uur dus de laatste speelronde. Dit zijn de wedstrijden:

Maandag 2e Pinksterdag 14.00 uur laatste ronde!!

De Treffers - SWZ Boso Sneek
OJC Rosmalen - JVC Cuijk
Kon HFC - VVSB
HSC'21 - UNA
HBS - EVV
TEC - AFC
Magreb'90 - Hercules

De Treffers en VVSB maken uit wie er een vervangende periode krijgt en verder natuurlijk de kraker om plek 7 tussen HSC'21 en UNA.
De winnaar speelt 2e divisie; bij gelijkspel komt er een extra beslissingswedstrijd tussen beide ploegen.

Tegen het eind van het seizoen lijkt de ziekenboeg bij HSC'21 ook weer zo goed als leeg. Grondman, Cenk Uguz en Postma zijn weer inzetbaar. Niemand geschorst.
Beetje een luxe-probleem dus voor de trainer.
 

de waan

Well-known member
Een eventuele beslissingswedstrijd is dus bij JVC Cuijk. Niet bepaald ideaal voor de HSC-supporters.
 

de waan

Well-known member
Dat is alvast mooi. Beide clubs spelen op kunstgras, al lijkt het bij ons meer op een kokosmat.
 
Bovenaan