Dus HFC betaald haar spelers ook helemaal niets? Dat kan ik me haast niet voorstellen.
En wanneer er een speler uit de jeugdopleiding doorbreekt in het Betaalde voetbal, laat HFC de opleidingsvergoeding dan ook schieten?
Er zullen ook wel contracten te verzinnen zijn waarbij de beloning van een speler 0 is.
En wanneer er een speler uit de jeugdopleiding doorbreekt in het Betaalde voetbal, laat HFC de opleidingsvergoeding dan ook schieten?
.
Natuurlijk wel, maar waarschijnlijk via fiscaal wat aantrekkelijker constructies, om het maar zo te zeggen. Behoorlijke berg boter op het hoofd.Dus HFC betaald haar spelers ook helemaal niets? Dat kan ik me haast niet voorstellen.
Ben er niet geweest, maar kreeg door dat met name voor de pauze niet erg overtuigend was en dat door slordigheidsfoutjes de tegenstander zelfs kansen kreeg. Na de thee een vrijwel compleet ander team, waarin Uguz het voortouw nam en HSC'21 ook duidelijke de betere was en terecht won met o.a. 2 fraaie treffers van Wilens. Het duel van zaterdagmiddag tegen DVS'33 is vanwege de verwachtte hitte verplaatst naar vrijdagavond 20.00 uur.Mooie rentree voor Uguz dan. Hoe was het spel?
Geen idee eigenlijk. Misschien wel met het oog op de tickets voor de 2e ronde KNVB-beker. Maar de echte focus zal wel op de top 7 liggen inderdaad.
Magreb '90 begint ook pittig zag ik. Mooi welkom in de topklasse. Lienden uit, UNA thuis.
Wordt er komend seizoen nog met periodes gewerkt? Zou me voor kunnen stellen dat dit niet meer zo spannend is en de focus vooral op plaatsing bij de top 7 is gericht.