Tokio 2020

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is ook niet voor het eerst. Je zou die sporters voor het leven moeten schorsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Het schema bij roeien is al flink omgegooid. Maandag a.s. wordt er niet geroeid (zal met het weer te maken hebben), de evenementen van maandag zijn geschoven naar zondag (achter het oorspronkelijke programma daar). De 'achten' (die op zondag gepland stonden) hebben nu hun eerste ronde op zaterdag.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het schema bij roeien is al flink omgegooid. Maandag a.s. wordt er niet geroeid (zal met het weer te maken hebben), de evenementen van maandag zijn geschoven naar zondag (achter het oorspronkelijke programma daar). De 'achten' (die op zondag gepland stonden) hebben nu hun eerste ronde op zaterdag.
Ja hallo, kan ik dat schema van je weer opnieuw printen. Voortaan graag eerst even conctact met de UCI voordat je zo'n schema hier deelt.
 

erka

Well-known member
Eigenlijk zou dit het moment zijn om de traditie aan te passen. Stoppen met de intocht van alle landen, meeste sporters+trainers zitten er niet op te wachten en als kijkspel ook veel te lang. Ik had bedacht om een veel kortere openingsceremonie te doen, zonder intocht landen, en aan het eind van de spelen wel een uittocht van alle landen. En dan wel achter elkaar binnenkomen. Is voor de sporters ook veel leuker en als kijkspel ook prima. En dan de uittocht op volgorde van medailleklassement bijvoorbeeld. Met Griekenland altijd als eerste, gastland als 2e en het land dat over 4 jaar aan de beurt is als laatste.
 

JMD

Well-known member
Ik v8nd het juist altijd wel wat hebben die parade, en je ziet aan de vlagdragers dat ze het ook een eer vinden.

De twee vlagdragers vind ik minder geslaagd, je ziet vaak dat het niet werkt, 2 mensen die 1 vlag vasthouden, lastig lopen. Had dan echt 2 vlaggen gegeven.

Leuk trouwens dat Frankrijk als eennalaatste liep en de VS als tweenalaatste omdat dat de locatie van de volgende twee spelen is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk zou dit het moment zijn om de traditie aan te passen. Stoppen met de intocht van alle landen, meeste sporters+trainers zitten er niet op te wachten en als kijkspel ook veel te lang. Ik had bedacht om een veel kortere openingsceremonie te doen, zonder intocht landen, en aan het eind van de spelen wel een uittocht van alle landen. En dan wel achter elkaar binnenkomen. Is voor de sporters ook veel leuker en als kijkspel ook prima. En dan de uittocht op volgorde van medailleklassement bijvoorbeeld. Met Griekenland altijd als eerste, gastland als 2e en het land dat over 4 jaar aan de beurt is als laatste.

En de passagiers van de losersvlucht dan?
 

Mario

Well-known member
Een openingsceremonie voor lege tribunes, protesten buiten het stadion. Positief geteste sporters, en het weer dat ook niet mee lijkt te werken. Ik ben bang dat deze spelen toch wel vervloekt zijn.
 

JMD

Well-known member
De eerste gouden medaille is gewonnen door China, bij 10m luchtgeweer dames. Echt fantastisch hoe daar geschoten wordt. Dat deden de dames daar ook, 23 schoten lang. Bij het 24e en laatste schot gingen de zenuwen blijkbaar toch wel een beetje opspelen, beide dames met het zwakste schot van de hele wedstrijd...
 

JMD

Well-known member
Dat is ook niet voor het eerst. Je zou die sporters voor het leven moeten schorsen.
Die Algerijnse is nu geschorst door de judobond.
Overigens moet je dit imo verder trekken dan de sporters, want zij doen dit vaak in opdracht van de bonden. En opvallend vaak bij judo.
Misschien dan die bond maar eens schorsen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze bij diverse streams commentaar zouden hebben op de Eurosport Player. In elk geval Engels commentaar. Maar ze hebben maar twee streams met commentaar. Teleurstellend.
 
Bovenaan