Tokio 2020

D

Deleted member 2709

Guest
NHL meestal ook, maar in 2018 niet vanwege geschillen (in 2022 zouden ze weer van de partij zijn)

Alleen in het honkbal zie je nooit de grote sterren.
 
D

Deleted member 2709

Guest
In het wielrennen ook pas sinds 1996 trouwens, daarvoor was het voor amateurs (met de betreurde Fabio Casartelli die in 92 won, voor Erik Dekker).
Tennis is vanwege de weigering van profs ook heel lang niet op de Olympische Spelen geweest, tot 1988.
 

erka

Well-known member
Als Brazilië zo doorgaat tegen Duitsland kon het wel eens 7-1 worden.

Hattrick Richarlison
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De NHL heeft een Olympic Break van drie weken in het schema voor komend seizoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Verrassende overwinning van Australië op Argentinië vandaag. Maar die rode kaart sloeg natuurlijk nergens op.
 

JMD

Well-known member
Atletiek is het meeste geld waard op de OS. Dus ze zouden wel gek zijn om dat voor zichzelf te houden. Doorverkopen levert veel meer geld op.
Ja, dat is idd ook een manier om er naar te kijken...

Het zal idd een afweging zijn geweest tussen houden we atletiek voor onszelf en verkopen we daardoor meer abonnementen of verkopen we de rechten en levert dat meer op.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ik kan me ook voorstellen dat de sponsoren van de OS het niet accepteren als minder mensen de atletiek zullen zien (want lang niet iedereen gaat zo'n abonnement afsluiten uiteraard).
 

Friesland

Well-known member
Even terug naar de discussie over de sporten die exclusief voor Eurosport zouden zijn.

Ik heb even gekeken naar de programmering van de NPO. Het lijkt erop dat roeien exclusief voor Eurosport is. De NPO zendt er vannacht niets van uit. En op zaterdag begint de programmering om 2:50, terwijl roeien al om 1:30 begint. Op zondag begint de programma van de NPO wel op tijd (1:50, roeien begint om 2:00), maar dat zullen ze ongetwijfeld voor de handbalvrouwen doen, die ook om 2:00 beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik kan me ook voorstellen dat de sponsoren van de OS het niet accepteren als minder mensen de atletiek zullen zien (want lang niet iedereen gaat zo'n abonnement afsluiten uiteraard).
Hmmm, er staan geen sponsorborden langs de kant van de velden (het enige evenement samen met Wimbledon waar dat zo is), dus dat maakt de sponsoren denk ik weinig uit...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een Algerijnse judoër heeft zich teruggetrokken, omdat hij een Israëliër kon treffen in de 2e ronde.
 
D

Deleted member 2709

Guest
De nr 31 van de wereld stapt er uit, nu gaat er een Sudanees (ook een moslim waarschijnlijk) door die 469e op de wereldranglijst staat. Als hij tenminste wel tegen de Israëliër wil.
 
Bovenaan