Je kan het als 'het westen' nooit goed doen. Als je ingrijpt d.m.v. oorlog dan 'hebben ze daar niks te zoeken', doe je niks dan 'laat het westen ons in de steek'Uiteindelijk hebben ook veel aanslagen van IS te maken met de strijd die gaande is in het kalifaat. De aanslagen in Europa zijn ook grotendeels het gevolg van de oorlog die we daar voeren.
Je kan het als 'het westen' nooit goed doen. Als je ingrijpt d.m.v. oorlog dan 'hebben ze daar niks te zoeken', doe je niks dan 'laat het westen ons in de steek'
Achteraf bekeken niet nee...Dat we Irak zijn binnengevallen was een goed idee?
Achteraf bekeken niet nee...
Vooraf dus wel.
Dan leefde je toen wel onder een steen.
Ik wacht nog op de reacties van al die zogenaamde deskundigen die bij het aantreden van Kim Jung Un zeiden dat het regime binnen een paar jaar zou vallen.Daarom zit die idioot nog steeds op zijn zetel in Pyongyang. De gevolgen van een invasie zijn niet te overzien.
Je kan het als 'het westen' nooit goed doen. Als je ingrijpt d.m.v. oorlog dan 'hebben ze daar niks te zoeken', doe je niks dan 'laat het westen ons in de steek'
Dat zeg ik niet.Het ultieme excuus om je dan maar flink te gaan misdragen. "Och, we kunnen het toch nooit goed doen".
Dat zeg ik niet.
Alleen was Amerika in het begin onder Obama wat meer terughoudender qua buitenlandpolitiek, en toen werd hem verweten door landen dat Amerika hen liet zitten...
Vooraf is mij niks gevraagd... En heb me er toen in 2003 ook niet echt in verdiept eerlijk gezegd.
Een of andere IS gast is bezig met een gijzeling in een supermarkt in de buurt van Toulouse
Heeft Frankrijk al een sleepwet??
Heeft Frankrijk al een sleepwet??
Beetje misplaatst dit, vind je niet?