De echte top is toch nog iets anders.Dit gaat hem niet worden met Botic.
Volgens mij om dat er geen lijnrechters zijn en het op hawk eye gaat.Waarom zijn er helemaal geen challenge's die toernooi?
Ah natuurlijk! Het viel mij ook al op dat er geen enkele challenge was. Dat er helemaal geen lijnrechters zijn was me helemaal niet opgevallen.Volgens mij om dat er geen lijnrechters zijn en het op hawk eye gaat.
Bertens was ook een laatbloeier, toeval|?25 jaar,beetje laatbloeier. Tot aan dit jaar nog nooit op een GS. Dit jaar alle 4 gespeeld en nu als 100+ speler de laatste 8 gehaald. Echt ontzettend knap.
Ik denk het niet... Ik denk sowieso ook de eerste finale tussen 2 ongeplaatste spelers sinds we naar 32 geplaatste spelers zijn gegaan (ergens in 2002 was volgens mij).De nummer 73 en 150 van de wereld, hebben er ooit 2 zo'n laaggeklasseerde tennissers in de finale gestaan?
Steffi Graf won in 1988 alle Grand Slam's in 1 jaar, dat gaat Djokovic nu ook doen. Zie idd dat ik 'in 1 jaar' ben vergeten in dat gedeelte van mijn post.Wat bedoel je bij Djokovic met de eerste in 33 jaar die alle GS's wint?