Tennis

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de Zandschulp won zojuist van Rublev en plaatst zich zodoende voor de halve finale van het ATP toernooi van Sint-Petersburg! Geweldig dat hij de lijn van die fantastische US-Open dus doortrekt. En ook Griekspoor is bezig aan een geweldige opmars dit seizoen. Hij is al 16 partijen ongeslagen, na zijn nederlaag tegen Djokovic op de US-Open. Mooie ontwikkelingen in het Nederlandse mannentennis!
 

erka

Well-known member
Geweldig, eindelijk weer een paar echt goede Nederlandse tennissers na jarenlang gerommel in de marge.

Is het trouwens Botitsj of Botik van de Zandschulp? Gewoon een vraagje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Griekspoor wint ook het challengertoernooi van Tenerife en heeft inmiddels 20 wedstrijden op rij gewonnen, sinds zijn nederlaag tegen Djokovic op de US Open. Knap hoor!
 

Reinoud

Well-known member
Griekspoor wint ook het challengertoernooi van Tenerife en heeft inmiddels 20 wedstrijden op rij gewonnen, sinds zijn nederlaag tegen Djokovic op de US Open. Knap hoor!
Zelfs 21. Laatste twee wedstrijden ook met Verdasco en Lopez twee gewezen topspelers verslagen. Heel erg knap van hem.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Het is zelfs historisch...

(kleine kanttekening: je kan je dan ook afvragen of je niet een niveau hoger moet gaan spelen... :) )
Dat zal hij volgend seizoen ook wel gaan doen. Verder mogen we inmiddels ook wel concluderen dat Sluiter iets heel goed doet als coach.
 

Batigoal

Well-known member
Voormalig nummer 1 van de wereld bij de dubbels, Peng Shuai (35), is van de aardbodem verdwenen nadat zij op social media een hoge official van de regeringspartij beschuldigde van verkrachting.
 

JMD

Well-known member
Een beetje flutbericht na het bericht van Bati, maar toch:
Federer komt niet voor de zomer terug op de baan, wegens knieproblemen. Ik heb Federer (40 inmiddels) hoog zitten, maar dit wordt wel erg triest zo. Het wordt tijd dat hij accepteert dat het over is, en dat hij bv op de Senior Tour gaat spelen als hij toch zo graag wil blijven tennissen
 

JMD

Well-known member
Voormalig nummer 1 van de wereld bij de dubbels, Peng Shuai (35), is van de aardbodem verdwenen nadat zij op social media een hoge official van de regeringspartij beschuldigde van verkrachting.
De WTA dreigt inmiddels geen toernooien in China meer af te werken zolang niet duidelijk is waar Shuai Peng is.

Ik ben bang dat Peng inmiddels dood is... Hoop zo dat ik ongelijk heb.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben bang dat Peng inmiddels dood is... Hoop zo dat ik ongelijk heb.
Denk eerder dat ze permanente bewaking en huisarrest heeft. Er zal binnenkort wel een video verschijnen waarin ze op camera aangeeft dat alles goed gaat en ze gelukkig is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk eerder dat ze permanente bewaking en huisarrest heeft. Er zal binnenkort wel een video verschijnen waarin ze op camera aangeeft dat alles goed gaat en ze gelukkig is.

Ze heeft al een e-mail gestuurd dat alles goed gaat. Maar in China zijn er wel meer mensen even van de radar. Ook de baas van Alibaba was volgens mij een half jaar van de radar. Ik hoop dat zij snel weer vrij komt.
 
Bovenaan