Beetje jammer.Botik
Ja voor mij blijft het gewoon een Kroaat.Beetje jammer.
Zelfs 21. Laatste twee wedstrijden ook met Verdasco en Lopez twee gewezen topspelers verslagen. Heel erg knap van hem.Griekspoor wint ook het challengertoernooi van Tenerife en heeft inmiddels 20 wedstrijden op rij gewonnen, sinds zijn nederlaag tegen Djokovic op de US Open. Knap hoor!
Dat zal hij volgend seizoen ook wel gaan doen. Verder mogen we inmiddels ook wel concluderen dat Sluiter iets heel goed doet als coach.Griekspoor schrijft tennisgeschiedenis met zevende challengertitel dit jaar
Met zijn 21ste overwinning op rij zegeviert hij op Tenerife. In de finale is hij voormalig topper Feliciano López de baas met 6-4, 6-4.nos.nl
Het is zelfs historisch...
(kleine kanttekening: je kan je dan ook afvragen of je niet een niveau hoger moet gaan spelen... )
Zeker.Verder mogen we inmiddels ook wel concluderen dat Sluiter iets heel goed doet als coach.
De WTA dreigt inmiddels geen toernooien in China meer af te werken zolang niet duidelijk is waar Shuai Peng is.Voormalig nummer 1 van de wereld bij de dubbels, Peng Shuai (35), is van de aardbodem verdwenen nadat zij op social media een hoge official van de regeringspartij beschuldigde van verkrachting.
Denk eerder dat ze permanente bewaking en huisarrest heeft. Er zal binnenkort wel een video verschijnen waarin ze op camera aangeeft dat alles goed gaat en ze gelukkig is.Ik ben bang dat Peng inmiddels dood is... Hoop zo dat ik ongelijk heb.
Dit dus.Denk eerder dat ze permanente bewaking en huisarrest heeft. Er zal binnenkort wel een video verschijnen waarin ze op camera aangeeft dat alles goed gaat en ze gelukkig is.
Denk eerder dat ze permanente bewaking en huisarrest heeft. Er zal binnenkort wel een video verschijnen waarin ze op camera aangeeft dat alles goed gaat en ze gelukkig is.