Tennis

Max

Administrator
Forumleiding
En een paar oeigoeren waar niemand naar omkijkt.

Nou ja, zo nu en dan zegt iemand er wat van en als China haar spierballen laat zien is het weer stil. Wel opvallend dat de moslims in Xi’An relatief weinig problemen lijken te hebben. Die houden zich net als de rest van het volk aardig gedeisd. Je los willen wrikken van China zoals de Oeigoeren in principe graag zouden willen, dat zullen de Chinezen nooit toestaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze is kennelijk bijna gebroken. De staatsmedia kondigt aan dat ze bijna klaar is om in de openbaarheid te verschijnen.
 

Batigoal

Well-known member
Ze is kennelijk bijna gebroken. De staatsmedia kondigt aan dat ze bijna klaar is om in de openbaarheid te verschijnen.
Wordt jij nou nog gevolgd door de Chinese overheid? Zo ja, dan moet je even in het Chinese voetbal-topic wat posts plaatsen hoe geweldig de competitie is, dan scoor je weer wat beter op je sociale credit-systeem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Wordt jij nou nog gevolgd door de Chinese overheid? Zo ja, dan moet je even in het Chinese voetbal-topic wat posts plaatsen hoe geweldig de competitie is, dan scoor je weer wat beter op je sociale credit-systeem.

Als ik die kant weer op moet dan zal ik voor de zekerheid wel even zeggen dat het Chinese voetbal 很好 is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze heeft gesproken met Bach en alles gaat gewoon goed met haar.

Alle Chinezen lijken op elkaar, dus hoe weet Bach nou dat het de juiste Chinese was? ;-)

Fun fact: Omgekeerd lijken wij voor Chinezen ook allemaal op elkaar.
 

JMD

Well-known member
Alle Chinezen lijken op elkaar, dus hoe weet Bach nou dat het de juiste Chinese was? ;-)

Fun fact: Omgekeerd lijken wij voor Chinezen ook allemaal op elkaar.
Ja, die theorie had ik idd ook al eens gehoord. En die klopt dus?
Maar serieus, ik snap best dat Chinezen makkelijker verschil zien tussen de Chinezen, maar zo moeilijk is het verschil toch niet te zien bij ons westerlingen? Alleen al de haarkleuren...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, die theorie had ik idd ook al eens gehoord. En die klopt dus?
Maar serieus, ik snap best dat Chinezen makkelijker verschil zien tussen de Chinezen, maar zo moeilijk is het verschil toch niet te zien bij ons westerlingen? Alleen al de haarkleuren...

Dat zou je zeggen, maar het is dus wel zo. Mijn vrouw heeft er last mee en andere Aziaten heb ik er ook wel over gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De WTA speelt voorlopig geen toernooien meer in China. Kijk, dat is de daad bij het woord voegen.
 
Bovenaan