In ieder geval niet januari, dan spelen ze altijd in Nieuw Zeeland en Australië. Dus dat zal februari zijn, want vaak spelen ze nog een paar toernooien in Azië voordat ze naar Europa/Amerika gaan.Wanneer is daar het volgende toernooi gepland?
Het is dus voor de bühne.In ieder geval niet januari, dan spelen ze altijd in Nieuw Zeeland en Australië. Dus dat zal februari zijn, want vaak spelen ze nog een paar toernooien in Azië voordat ze naar Europa/Amerika gaan.
Totaal 10 toernooien die geschrapt zijn van de WTA. Hopelijk volgt de ATP ook nog.Wanneer is daar het volgende toernooi gepland?
Vanwege haar huisarrest?Totaal 10 toernooien die geschrapt zijn van de WTA. Hopelijk volgt de ATP ook nog.
Die zal wel overgaan voordat de OS daar begint.Vanwege de onduidelijkheid
Voor wanneer is het eerste toernooi daar gepland?Dat word waarschijnlijk niet georganiseerd door de WTA
dat vroeg je van de week ook al...Voor wanneer is het eerste toernooi daar gepland?
Dat heb je weleens met die senioren.dat vroeg je van de week ook al...
Ik heb bij gevegt vaak het gevoel dat hij vragen stelt waarop hij het antwoord al weet. Dus de keren dat het een oprechte vraag is, gaat dan ook aan mij voorbij.dat vroeg je van de week ook al...
Kijk even op www.wtatour.com
Met een dikke vette claim vanuit China voor laster en smaad.Dat klinkt al een stuk logischer.
De WTA kan de toernooien nu gewoon door laten gaan.
Niets aan de hand dus, gelukkig maar.
Wat ook voor te stellen is. Als je vanaf augustus (ofzo) als organisatie aangeeft dat je gevaccineerd moet zijn, dan kan je niet daar via een omweg onderuit komen omdat 1 van de grootste spelers aller tijden anders niet komt... Daar had je dan als organisatie aan moeten denken toen je die vaccinatieplicht instelde. (die volgens mij echt alleen van de Australian Open is, de andere ATP/WTA-toernooien die nu in Australië bezig zijn hebben zo'n plicht volgens mij niet)Ik zag wat reacties van andere tennissers. Ze waren op z'n zachtst gezegd behoorlijk cynisch.