Tennis

JMD

Well-known member
Wanneer is daar het volgende toernooi gepland?
In ieder geval niet januari, dan spelen ze altijd in Nieuw Zeeland en Australië. Dus dat zal februari zijn, want vaak spelen ze nog een paar toernooien in Azië voordat ze naar Europa/Amerika gaan.
 

gevegt

Well-known member
In ieder geval niet januari, dan spelen ze altijd in Nieuw Zeeland en Australië. Dus dat zal februari zijn, want vaak spelen ze nog een paar toernooien in Azië voordat ze naar Europa/Amerika gaan.
Het is dus voor de bühne.
Iedereen die een beetje weet hoe het werkt in China, of een relatie is aangegaan met een vrouw uit die contreien, weet dat ze over maximaal een maand weer klaar is om fris en fruitig weer in het openbaar te gaan tennissen.
 

JMD

Well-known member
Jelle Sels verslaat op het NK Tennis Alec Deckers. Pikant duel. Alec Deckers is de zoon van Richard Krajicek en Daphne Deckers, Jelle Sels is de vriend van Michaela Krajicek, de halfzus van Richard... Familie duel dus... :)
 

Mommiej

Well-known member
Was nog een lekker potje tennis ook hoor. Volgens mij stonden ze iets van 3 uur op de baan en werd het 4-6, 7-5, 7-6.
 

SanMark.

Well-known member
Dat klinkt al een stuk logischer.

De WTA kan de toernooien nu gewoon door laten gaan.

Niets aan de hand dus, gelukkig maar.
 

JMD

Well-known member
Djokovic mag meedoen aan de Australian Open. Om aan dat toernooi mee te doen moet je gevaccineerd zijn. Djokovic weigert te zeggen of hij gevaccineerd is, vindt dat een privézaak, dus leek de Australian Open te gaan missen.

Nu heeft het medisch comité van de Australian Open besloten dat hij toch mee mag doen. Naar verluidt met nog een aantal tennissers die hun vaccinatiestatus niet willen delen of ongevaccineerd zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik zag wat reacties van andere tennissers. Ze waren op z'n zachtst gezegd behoorlijk cynisch.
Wat ook voor te stellen is. Als je vanaf augustus (ofzo) als organisatie aangeeft dat je gevaccineerd moet zijn, dan kan je niet daar via een omweg onderuit komen omdat 1 van de grootste spelers aller tijden anders niet komt... Daar had je dan als organisatie aan moeten denken toen je die vaccinatieplicht instelde. (die volgens mij echt alleen van de Australian Open is, de andere ATP/WTA-toernooien die nu in Australië bezig zijn hebben zo'n plicht volgens mij niet)
 
Bovenaan