Tennis

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vind je niet? Het kan echt alle kanten op deze wedstrijd en het is niet zo dat hij een ruime voorsprong weggaf.

Nu brak Schwarzmann 'm maar zet hij er twee ijzersterke games tegenover, breekt terug en pak de voorsprong.
Nou ja, het was meer spreektaal dan dat ik vind dat hij het letterlijk weggeeft natuurlijk. Het zit inderdaad heel dicht bij elkaar, wat op zich al heel knap is tegen Schwartzman. En als je dan twee servicegames verwijderd bent van de zege, zou het zonde zijn als je hem alsnog verliest.
 

Joost

Well-known member
Nou ja, het was meer spreektaal dan dat ik vind dat hij het letterlijk weggeeft natuurlijk. Het zit inderdaad heel dicht bij elkaar, wat op zich al heel knap is tegen Schwartzman. En als je dan twee servicegames verwijderd bent van de zege, zou het zonde zijn als je hem alsnog verliest.

Ongelofelijk dan nu dat hij twee keer zo'n bal produceert op matchpoint.
 

Maasveld

Well-known member
Nou ja, het was meer spreektaal dan dat ik vind dat hij het letterlijk weggeeft natuurlijk. Het zit inderdaad heel dicht bij elkaar, wat op zich al heel knap is tegen Schwartzman. En als je dan twee servicegames verwijderd bent van de zege, zou het zonde zijn als je hem alsnog verliest.
Onzin, als ie dit nog weggeeft is het gewoon een prutsor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi hoor dit! Kwartfinale! Grootste verrassing op een Grand Slam van een Nederlandse tennisser sinds Martin Verkerk?
 

JMD

Well-known member
Mooi hoor dit! Kwartfinale! Grootste verrassing op een Grand Slam van een Nederlandse tennisser sinds Martin Verkerk?
Dat moet haast wel.

Wat gebeurde er in die 5e set dan? Ik zit niet te kijken en had het al opgegeven nadat hij ook set 4 verloor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat moet haast wel.

Wat gebeurde er in die 5e set dan? Ik zit niet te kijken en had het al opgegeven nadat hij ook set 4 verloor.
Hij maakte die fouten niet meer. Heel hoog rendement op de eerste service. En paar cruciale in de games die zijn kant op vielen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Hij kwam als qualifier binnen en gaat nu de top 70 in als het zo doorgaat... Hij stond voor dit toernooi 117...
 
Bovenaan