Studio Voetbal

vakx2.0

Banned
Dat bovenste kind is van een verstandige ouder die zijn kroost met de juiste voetbalclub heeft opgevoed.

Die onderste twee zijn van hem, en die worden alvast klaargestoomd voor een leven lang PSV-supporteren.

Check de logo's nog eens goed... volgens mij wil je je mening daarna herzien. :)
 

Abubakari

Well-known member
Check de logo's nog eens goed... volgens mij wil je je mening daarna herzien. :)

Jouw zoon was op een gegeven moment toch voor Ajax?

En voor je me weer verwijt dat ik alles onthoud, zoiets hilarisch vergeet ik inderdaad niet.
En ik heb gewoon een goed geheugen.
 

vakx2.0

Banned
Scherp geheugen (of dik logboek).

Maar nee, gelukkig niet. Wel dreigde hij, toen hij pas een jaar of zes was, onder invloed van de Ajax-massa om hen heen heel eventjes het verkeerde pad op te gaan.

Maar voordat hij die fout maakte, maakte hij 'm niet. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Nou, ik weet zeker dat ie ook daadwerkelijk voor Ajax was, ik snap best dat de grootste Ajax frusto van NL (sorry de Wolf, there's always someone worse than you) dat probeert te verdringen, maar de ironie dat juist de zoon van vakx een klein Ajaciedje was beschouw ik nog steeds als ??n van de grappigste forum momenten ooit.
Wel kwalijk dat je dan als vader zo'n jochie gaat bewerken en hem niet lekker zelf laat kiezen.

Maar dat was de Ajax massa in Utrecht die hem beinvloedde?
 

vakx2.0

Banned
Nou, ik weet zeker dat ie ook daadwerkelijk voor Ajax was,

Mag je denken, maar was dus niet zo.
Na een bezoekje aan z'n eerste PSV-wedstrijd (en omdat ik de kwaadste niet ben, nam ik ook drie van z'n Ajax-vriendjes mee), was er geen twijfel meer. Voordat hij de fout kon maakte, maakte hij 'm niet.

Vind het overigens oprecht geweldig dat vakx-posts van een jaar of zes terug nog in langetermijn geheugen van Abu blijven zitten. Zoals ik gisteren niet ten onrechte opmerkte: ik ben bang voor je dat vakx onder je huid is gaan zitten. En dat je tot je laatste ademstoot met me bezig blijft. Nogmaals, en net zo oprecht... sterkte ermee! Misschien toch eens mee naar de dokter gaan.
 

SanMark.

Well-known member
Nou, ik weet zeker dat ie ook daadwerkelijk voor Ajax was, ik snap best dat de grootste Ajax frusto van NL (sorry de Wolf, there's always someone worse than you) dat probeert te verdringen, maar de ironie dat juist de zoon van vakx een klein Ajaciedje was beschouw ik nog steeds als ??n van de grappigste forum momenten ooit.
Wel kwalijk dat je dan als vader zo'n jochie gaat bewerken en hem niet lekker zelf laat kiezen.

Maar dat was de Ajax massa in Utrecht die hem beinvloedde?


En wat ook zeer grappig was , dat Vakkie een hypotheek afsluit bij Aegon en dat die een week later hoofdsponsor worden van Ajax.

Dus kroost en haard lieten hem in de steek.
 

vakx2.0

Banned
Hahaha.... ja, eerlijk is eerlijk. Dat van Aegon klopt wel. Zeven jaar terug inmiddels.

Geweldig dat je dat allemaal onthoudt. Ik ben blij nog enige vulling aan jullie leventjes te kunnen geven. Geen dank.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Hahaha.... ja, eerlijk is eerlijk. Dat van Aegon klopt wel. Zeven jaar terug inmiddels.

Geweldig dat je dat allemaal onthoudt. Ik ben blij nog enige vulling aan jullie leventjes te kunnen geven. Geen dank.

Ik onthoud heel veel dingen ook heel veel zinloze dingen helaas. Met poker komt het dan wel weer uit als ik bij iemand aan tafel zit waar ik 1 of 2 x eerder bij aan tafel heb gezeten en als die toen wat geks ( of goeds heeft gedaan), dan weet ik dat meestal nog wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kan me nog herinneren dat vakx parachute ging springen en vervolgens een aantal dagen niet online kwam. Toen hebben we met z'n allen nog grappen gemaakt over dat het fout was gegaan en hij in het ziekenhuis lag. Bleek het nog echt zo te zijn ook. Ik heb me daar achteraf oprecht lullig om gevoeld.

Zo hebben we allemaal onze vakx herinnering.
 

vakx2.0

Banned
En die is van vijf jaar geleden.

Jongens, ik word er bijna sentimenteel van. The memories... en dat ze allemaal bewaard worden! Dank!!!! En excuses, oprechte excuses, dat jullie me bijna een jaar moesten missen. Dat had ik jullie nooit mogen aandoen. Sorry.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En die is van vijf jaar geleden.

Jongens, ik word er bijna sentimenteel van. The memories... en dat ze allemaal bewaard worden! Dank!!!! En excuses, oprechte excuses, dat jullie me bijna een jaar moesten missen. Dat had ik jullie nooit mogen aandoen. Sorry.

Feyenoord heeft het ons aangedaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er staan ook allemaal posts van vakx in het Hall of Fame-topic in de VIP-sectie.
 

Abubakari

Well-known member
Och, ik heb zoals gezegd een goed geheugen, de vakx klassiekers kent iedereen hier nog wel. Maar ik kan me ook nog herinneren dat ik tijdens mijn nachtdienst op het forum kwam en las dat een knetterstonede Jamel er van overtuigd was dat de aarde zou vergaan. Of de legendarische scheten van zwammy op de Feyenoord meeting. Of Harns die dacht een handjevol pinda's te nemen en met zijn dronken kop een greep in de asbak deed en een mondvol peuken had ipv pinda's.
En zo zijn er nog wel meer dingen die ik mij herinner, zonder dat Jamel, Harns of zwammy onder mijn huid zitten. Ben bang dat dat zelfoverschatting is vakx, zulke dingen worden met name onthouden omdat je door velen hier als een nogal rare kwast gezien wordt.
Geeft niet hoor, je bent zo'n rare kwast dat het allang hilarisch is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Och, ik heb zoals gezegd een goed geheugen, de vakx klassiekers kent iedereen hier nog wel. Maar ik kan me ook nog herinneren dat ik tijdens mijn nachtdienst op het forum kwam en las dat een knetterstonede Jamel er van overtuigd was dat de aarde zou vergaan. Of de legendarische scheten van zwammy op de Feyenoord meeting. Of Harns die dacht een handjevol pinda's te nemen en met zijn dronken kop een greep in de asbak deed en een mondvol peuken had ipv pinda's.
En zo zijn er nog wel meer dingen die ik mij herinner, zonder dat Jamel, Harns of zwammy onder mijn huid zitten. Ben bang dat dat zelfoverschatting is vakx, zulke dingen worden met name onthouden omdat je door velen hier als een nogal rare kwast gezien wordt.
Geeft niet hoor, je bent zo'n rare kwast dat het allang hilarisch is.

Dat ik knetterstoned op het forum heb gezeten en dacht dat de aarde zou vergaan, weet ik zelf niet eens meer. Dat moet meer dan tien jaar geleden zijn, want toen ben ik gestopt met blowen.
 
Bovenaan